فرمانده سپاه ناحیه آمل در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان امل گفت: در صدد هستیم خط سوم راهیان نور کشور به آمل شهر حماسه ششم بهمن اختصاص پیدا کند و این موضوع در دست پیگیری جدی است.

 

  مسلم مسلمی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و اعضای انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان با اعلام اینکه شهیده طاهره هاشمی امسال به عنوان شهید شاخص کشور معرفی شد، اظهار داشت: شاید سال‌ها طول بکشد تا شهید شاخص به شهرستانی تعلق گیرید، ما باید از این فرصت ایجاد شده برای معرفی آمل، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های آن استفاده کنیم.

وی افزود: باید بیش از گذشته مردم را با فداکاری‌های شهیده هاشمی آشنا سازیم و برنامه‌های سیاسی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و حجاب و عفاف خود را با محوریت این شهید برنامه‌ریزی کنیم.

مسلمی با عنوان اینکه جنوب و غرب کشور هم‌اکنون به عنوان مقصد راهیان نور کشور در حال فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی هستند، اذعان داشت: آمل به لحاظ داشتن حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 که نام این شهرستان را برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی و وصیت‌نامه امام امت ماندگار کرده ظرفیت تبدیل شدن به خط سوم راهیان نور کشور را دارد.

وی ادامه داد: باید موقعیت جنگل، فعالیت شوم منافقین و گروهک‌های مختلف و رشادت مردم این شهر شمالی کشور در حماسه ششم بهمن و وقایع جنگل برای همه مردم بازگو و تبیین شود که در این امر باید همه دستگاه‌ها و نهادهای شهرستانی و استانی پیگیر باشند.

مسلمی اذعان داشت: به خاطر موقعیت خاص آب و هوایی شمال کشور و کوهستانی بودن برخی مناطق این شهرستان امیدواریم با اعزام بسیجیان در سفرهای اردویی راهیان نور بتوانیم ظرفیت‌های بارز در زمینه سیاست، علم، فقاهت، شهادت و رشادت این شهر را به مردم کشورمان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به روز کار و مقام کارگر یادآور شد: به مناسبت این روز به همراه مسئولان شهرستانی به دیدار کارگران و بسیجیان عرصه تلاش و سازندگی در شهرک‌های صنعتی امامزاده عبدالله(ع) و بابکان رفتیم زیرا کارگران در اقتصاد مقاومتی نقش بسیار اساسی و کلیدی داشتند و امسال نیز می‌توانند براساس منویات مقام معظم رهبری یکی از برترین حماسه‌سازان اقتصادی و سیاسی باشند.

وی با اشاره به امر ورزش و تفریح در بین نیروهای بسیجی یادآور شد: در طرح صالحین که به طور مستمر در این شهرستان در حال پیگیری است به امر ورزش، تفریح و سرگرمی در بین بسیجیان توجه خاصی شده است و در بخش اردویی نیز سعی کردیم تا با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و کوهپیمایی انسجام بسیجیان را بیش از گذشته کنیم تا با روحیه شاد و پرنشاط در امور خود موفقیت کسب کنیم.

این مسئول ادامه داد: برای تربیت اخلاقی باید تربیت بدنی نیز لحاظ شود که با کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین به امر ورزش و اردویی در آن توجه بیشتری داریم.

مسلمی با اعلام اینکه در زمینه سهام عدالت بسیجیان نیز مرحله به مرحله جلو می‌رویم، یادآور شد: بسیجیان زیادی هم با ثبت‌نام، سهام عدالت دریافت کردند و از آن بهره‌مند شدند.فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *