اولین جشن بزرگ هنرمندان شب گذشته با حضور بدون اعلام قبلی اسفندیار رحیم مشایی برگزار شد.
به گزارش فرارو، اولین جشن بزرگ هنرمندان با عنوان درخت دوستی با حضور اسفندیار رحیم مشایی برگزار شد؛ این مراسم پس از ان برگزار شد که عصر دیروز نیز در مراسمی با همین نام درخت صلح و دوستی به دست رئیس جمهور و مشایی در کاخ سعدآباد غرس شد.
گرچه حضور مشایی در این مراسم بدون اعلام قبلی به رسانه ها برگزار می شد گفته می شود دست‌اندرکاران جشن درخت دوستی و هنرمندان حاضر در آن از آن چندان بی‌خبر نبوده‌اند. این جشن که بهانه‌اش درخت و درختکاری بود با سخنرانی وی همراه بود.
وی در سخنانش بار دیگر از بهار گفت: حال دستمانمان را پر کنیم از توشه سفر. به شما فرا رسیدن بهار را تبریک می‌گویم امیدوارم بهار مردم ایران بی‌خزان باشد.
مشایی در پایان با بیان اینکه پاییز نه وجود دارد نه حقیقت؛ چراکه تنها بهار است که حقیقت دارد، گفت: ملت ایران امیدوارترین ملت جهان است و آنها آینده را درخشان می دانند و این تفکر مکتب سبز بهاری ما است.
رحیم مشایی که امسال در جشنواره‌های مهمی چون موسیقی، تجسمی و فیلم فجر حاضر نشده بود، دیشب با حضورش در این جشن این تردید را ایجاد کرد که یکی از بنیانگذاران یا حامیان مالی آن بوده است.
بعد از پایان مراسم و وقتی که مشایی روانه خودرواش بود و حتی وقتی سوار آن شده بود، افرادی زیادی دور او و خودرو‌اش جمع شده و درخواست‌هایشان را مطرح می‌کردند.
درهمین حال حضور سرزده مشایی در این همایش باعث شد که عکاسان توجه خاصی به وی و رفتارهایش کنند و از لحظه ورود تا خروج او را به ثبت برسانند. گزیده عکس های خبرگزاری مهر، ایسنا، ایرنا و باشگاه خبرنگاران، سوژه ویژه عکاسان مراسم جشن هنرمندان را از نماها و در حالات مختلف نشان می دهد.
One thought on “حضور سرزده مشایی بین هنرمندان +عکس”
  1. باید از این مرد ترسسسسسسسسسسسسسسسسسسسید؟؟؟؟؟؟؟
    بله
    چرا؟؟؟؟؟؟؟
    چون یک شیطان بزرگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *