حاج فریدون علی پور از فرماندهان دفاع مقدس و از محافظان سابق رهبر انقلاب در نشست بصیرت افزایی در دانشگاه آزاد امل  با اشاره به اینکه بعد از جنگ نزدیک به بیست سال در خدمت مقام معظم رهبری توفیق خدمت داشته است  تصریح کرد : یکی از خصوصیات مقام معظم رهبری ساده زیستی ایشان و خانواده معززشان می باشد .

وی درباره برخی دروغ سازی های  دشمنان انقلاب در خصوص  فرزندان مقام معظم رهبری گفت : در این مدتی که توفیق داشتم در خدمت مقام معظم رهبری باشم جز ساده زیستی و پاکی چیزی دیگری در این خانواده نیافتم .

علیپور تاکید کرد : هیچ کدام از فرزندان رهبری نه دنبال کار سیاسی ونه در پی کار اقتصادی بوده اند و سبک زندگی شان در حد معمولی ترین افراد جامعه هست .

وی درباره تربیت مناسب فرزندان رهبر معظم انقلاب و پاکی آنها را توجه شخصی  معظم له  به فرزندان  دانست و گفت : بارها  دیدم که رهبر بزرگوارانقلاب  برای فرزندان وقت می گذارند و با آن همه مشغله کاری  با فرزندان هم قدم می شوند .

وی بزرگترین تفریح رهبری و فرزندانش را زیارت سالیانه بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان جهان دانست وگفت : مقام معظم رهبری ارادت خاصی به امام رضا داشتند و زیارت ایشان از بارگاه حضرت رضا و ابراز ارادت ایشان به محضر آن امام همام وصف ناپذیر است .

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران ریشه نظام را هدف قرار داده اند تصریح کرد : آنها به خوبی می دانند که ولایت فقیه اصل و ریشه انقلاب اسلامی است و البته به صراحت نیز این را اعلام می کنند و از هر وسیله ای برای هدف قرار دادن ریشه انقلاب استفاده می کنند .

حاج فریدون علی پور  با اشاره به شرایط فعلی نظام و مقابله استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد : دشمنان ایران و ایرانی را دوست ندارند خصوصا ایران اسلامی که تمام دنیا از آن تاثیر پذیرفته است .

وی درباره پشت صحنه خصومت با ایران اسلامی تاکید کرد : صهیونیست ها خودشان را قوم برتر جهان می دانند و با اسلام بویژه شیعیان دشمنی دیرینه دارند .

علیپور درخصوص ادعای دوستی  آمریکا با برخی از کشور های منطقه  بیان داشت : اکثر این کشورها مستعمره آمریکایی ها هستند و آمریکایی ها جز منافع خودشان به فکر چیزی دیگری نیستند .

وی ادامه داد : چند مدت از ورود آمریکایی ها به عراق و افغانستان می گذرد ، چند هزار نیرو در این کشورها مستقر کردند چقدر از مردم بی گناه را به قتل رساندند چه اتفاقی افتاد ، عراق و افغانستان را چندین سال به عقب انداختند .

یادگار دفاع مقدس  با ذکر خاطره ای از شهید طاهره هاشمی  که امسال به عنوان  شهیده کلیدی نیروی مقاومت بسیج معرفی شده است گفت : این شهیده حماسه اسلامی مردم آمل  را وقتی به بیمارستان آوردند شهید شده بود انسان به هنگام خطر به فکر جانش هست  اما این شهیده بزرگوار با  دستانش چنان چادرش را نگه داشته بود که وقتی به بیمارستان هم منتقل شد این حالت باقی مانده بود حفظ حجاب و عفاف  پیام شهدا برای نسل فعلی است .

علیپور همچنین به ذکر خاطره ای از محضرمرحوم  آیت الله آملی پرداخت و بیان داشت : روزی به اتاق جمعی از رزمندگان به خدمت این عالم و فقیه اصولی رسیدیم ساده زیستی ایشان بسیار مشهود بود .

وی ادامه داد : خاطرم هست مرحوم آیت الله آملی در آن جلسه با صمیمیت خاصی امام را به اسم کوچک شان یاد می کردند  که این نشان دهنده عمق علاقه و نزدیکی ایشان به امام خمینی (ره )بود.

 

7 thoughts on “بهترین تفریح رهبر انقلاب و فرزندانشان چیست ؟”
  1. باسلام محضرمبارك ولي امرمسلمين مقام معظم رهبري:بسيار عاليست التماس دعا

  2. با سلام با تشکر از شما و سردار علیپور ، ایشان طی این مدت که در کنار حضرت اقا بودند بسیاری از خاطرات ناگفته و ناب دارند که بسیار جذاب و شنیدنی میباشد زکاوت شما بزرگواران را می طلبد. بنده بصورت تصادفی به صحبت های پدرم برخوردم البته همیشه به سایتتون مراجعه میکنم .

  3. جناب آقای … مسئول محترم سایت از زحمات حضرت عالی جهت پوشش خبری تشکر میکنیم
    با توجه به عنایات حضرت حق و توفیقات الهی برای بانیان این دعوتی که ظاهرا از بسیج دانشجویی دانشگاه بود.تشکر

  4. آقا بزرگ مرد تاریخ ایرانه زیرا به تنهایی با تمام ابر قدرتهای دنیا میجنگه و کوتاه نمیاد و خواب زور گویان را آشفته کرده

  5. خوشبحالتون که با شادی های معنوی راضی میشوید و شکر گذارید التماس دعا

  6. نخیر حسین آقا ، رهبر عزیزمون به هیچ وجه تنها نیست ما مردم مثل کوه پشتشان هستیم و خدا هم بالا سرمون ولی نزدیک تر از رگ گردن… .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *