فارس: سخنگوی محمد شریعتمداری می‌گوید که هم سال ۸۴ که حامی محمدباقر قالیباف بود و هم برای حمایت از کاندیدای خود در این دوره، بر اساس حجت شرعی عمل کرده است.

خبرگزاری فارس: کاش قالیباف رئیس جمهور شده بود

محسن بهرامی سخنگوی محمد شریعتمداری  اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انتخابات یازدهم برنامه محوری و تیم محوری کاندیداهاست.

بهرامی افزود: در این دوره کاندیداها باید برای اعضای کابینه و برنامه‌های خود نیز از مردم رأی اعتماد بگیرند و نسبت به تحقق برنامه‌هایشان پایبند و به جامعه پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری به محض انتخاب اعضای ستاد در یک نشست خبری درباره تیم کاری و برنامه‌های انتخاباتی خود با مردم سخن خواهد گفت.

سخنگوی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری نهم درباره چرایی پذیرش سخنگویی شریعتمداری در انتخابات آتی توضیح داد: من در سال 84 هم به آقای شریعتمداری پیشنهاد داده بودم کاندیدا شود اما او به دلایلی نپذیرفت.

بهرامی افزود: در آن دوره آقای قالیباف در بین کاندیداها اصلح بود و من با افتخار سخنگوی او شدم تا در حد بضاعتم به وی کمک کنم و الان پس از 8 سال احساس می کنم انتخابم درست بود و کاش او رئیس جمهور شده بود.

وی ادامه داد: در شرایط پیش رو با توجه به عملکرد دولت، در دو حوزه اقتصاد و روابط خارجی با چالش مواجه خواهیم شد و آقای شریعتمداری در 8 سال گذشته مطالعات عمیقی در این دوره حوزه داشته‌اند.

سخنگوی شریعتمداری گفت: آقای شریعتمداری هشت سال وزیر بازرگانی و موفق‌ترین وزیر بازرگانی هم بود و به مسائل اقتصادی اشراف کامل دارد و طی سال های اخیر هم امکان سنجی خوبی در این زمینه داشتند.

بهرامی افزود: از سوی دیگر در شورای روابط خارجی هم مطالعات اثرگذاری در حوزه دیپلماسی داشتند و لذا به لحاظ صلاحیت علمی و تجربی جزو بهترین ها هستند.

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری از شخصیت‌هایی هستند که در سطوح مختلف اعتقاد به کارشناسی دارند و از توان مشورتی و روحیه کار جمعی برخوردارند.

سخنگوی شریعتمداری در پایان گفت که بر اساس ویژگی های شخصیتی شریعتمداری او را در بین کاندیداهای فعلی اصلح می داند و با تشخیص شرعی و ملی همکاری با او را پذیرفته است.

گفتنی است؛ محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت اصلاحات با شعار «دولت اعتدال» وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می شود.

2 thoughts on “کاش قالیباف رئیس جمهور شده بود”
  1. زیاد ناراحت نباشید آقای بهرامی این دوره اقای قالیباف رییس جمهور است ..
    مردم هم به راستی می دانند کهخ فرد اصلح کیست وباید چه خصوصیاتی داشته باشد .
    مردم دنبال دعوا و جنگ جدل مسئولین نیستند .کسی را می خواهند که به ارامش جامعه کمک کند واین کسی نیست جز دکتر قالیباف ..
    شهدا رفتند وجان خود را نثار کردند تا ما آرامش داشته باشیم نه اینکه دنبال دزد بگردیم وعاقبت دزد در خانه ما باشد ..
    ما رهبری داریم که در دنیا کسی همچون رهبری ندارد پس باید با اتحاد ایران را به درجات عالی سیاسی واجتماعی برسانیم ..
    جبهه پشرفت وعدالت وتوسعه را هم اگر مرور بفرمایید از نیروهایی تشکیل شده است که می خواهند برای حفظ آرمانهایی امام وشهدا ورسیدن به درجات عالی در دنیا تلاش خواهد کرد

  2. من فکر کردم این مقاله رو ………..از خودش در بکرده …..عشقم علی بمون……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *