يكي از اعضاي جبهه پايداري با بيان اينكه آقای حمید رسايي سخنگوي اين جبهه نيست، نسبت به اظهار نظر رسايي مبني بر اينكه « آرشيو جامعي از مواضع 474 چهره سياسي درباره جريانات فتنه و انحرافي تهيه كرديم» تشكيك كرد.

به گزارش بولتن حميد رسايي عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی روز يكشنبه 19 شهريور در مصاحبه اي اعلام كرد كه «جبهه پایداری تاکنون مجموعه‌ای از اظهار نظرهای 474 شخصیت‌ ملی در خصوص فتنه 88 و کودتای شکست خورده سبز تهیه کرده و اگر مسیر حرکت به سوی کسانی برود که فاقد شرط اعلام شده باشند با انتشار عمومی مواضع این افراد جلوی هر گونه انحراف از منشور جامعتین را خواهد گرفت».

در همين رابطه يكي از اعضاي اين جبهه كه از فعالين و موسسين آن است در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نیوز ضمن تعجب از اين اظهارات جناب آقای رسايي گفت: آقاي رسايي حتما شوخي كرده و يا چون مجلس تعطيل بوده و خبري هم نيست ايشان خواسته حرفي بزند تا انعكاس يابد.

وي با بيان اينكه از اين اقدام جبهه پايداري بي خبر است، افزود: اگر جبهه پايداري مي خواست چنين كاري انجام دهد، قطعا اعضاي جبهه از تصميم اوليه و همچنين از روند كار و مراحل مختلف آن مطلع مي شدند اين در حالي است كه ما از اين موضوع بي خبر بوده و با اظهار نظر رسايي از آن مطلع شديم.
اين عضو جبهه پايداري تاكيد كرد: تهيه آرشيو جامعي از مواضع 474 چهره سياسي درباره جريانات فتنه و انحرافي، زمان بر است و اين حجم وسيع كار با مدت زمان كوتاه تاسيس جبهه همخواني و سازگاري ندارد.

وي افزود: علاوه بر همه اينها، مجلس در تعطيلات به سر مي برد و اكثر نمايندگان در حوزه هاي انتخابيه هستند و از آنجا كه برخي از اعضاي جبهه، نماينده هستند، در حال حاضر اين نمايندگان اصلا در تهران نيستند تا بخواهند چنين تصميمي بگيرند.

به نظر می رسد حال که جبهه پایداری در شروع کار خود است و به یمن وجود معنوی بزرگانی چون علامه مصباح یزدی و آیت الله خوشوفت با اقبال عمومی مواجه شده، بهتر است دوستان بزرگوار این مجموعه، در اظهار نظرهای خود دقت و تأمل بیشتری کنند تا خدای نکرده زمینه برای سوءاستفاده دشمنان و مخالفان فراهم نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *