هراز نیوز – علی کمالی -نشست هم اندیشی فصلی خبرنگاران آملی به منظور بررسی وضعیت جامعه خبری و اطلاع رسانی  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.
در این نشست محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان نخستین همایش بزرگ تجلیل از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه خبر شهرستان آمل گفت خانواده فرهنگ و هنر باید در کنار یکدیگر باشند که بدین منظور صندوق فرهنگ و هنر آمل را تشکیل دادیم تا از این قشر زحمتکش در مواقع بروز مشکلات حمایت های لاز م را صورت دهیم.
محمدی افزود باید بین اصحاب فرهنگ وهنر اتحاد وجود داشته باشد و اگر هم اختلافی پیش آید باید آسیب شناسی نماییم که اشکال کار از کجا بوده  است تا برای رفع آن اقدام نماییم.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با بیان اینکه اتحاد کامل باید بین خبرنگاران وجود داشته باشد گفت :هیچ نگاه ویژه به شخص خاصی وجود ندارد و ما درصدد حمایت از همه خبرنگاران شهر هستیم زیرا که خبرنگاران به عنوان قلب تپنده شهر و انعکاس دهنده خدمت مسئولین به شهروندان  می باشند .
در پایان هریک از حضار نقطه نظرات خود را به منظور حضور فعال خبرنگاران در انعکاس اخبار شهرستان  و تقویت حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیان نمودند.
One thought on “نشست هم اندیشی خبرنگاران آملی با رییس ارشاد”
  1. یعنی بینی و بین الله این خبر شاهکار پهلوانان آملی مازندرانی ارزش درج در سایت شما را نداشت که پس از 2 روز منعکس نگردید .
    من از بیگانگان هرگز ننالم … که هر چه کرد بر من آشنا کرد …
    (( رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جهان و گزينشي المپيک از عصر امروز دوشنبه با حضور کشتي گيراني از بيش از 110 کشور دنيا در شهر استانبول ترکيه آغاز شد.
    بر اين اساس در آغاز اين رقابتها محسن حاجي پور نماينده وزن 55 کيلوگرم کشورمان بدليل اينکه در دور دوم مقابل حريفي از رژيم اشغالگر قدس قرار مي گرفت در کشتي اول خود مقابل “اسلام اف” از مولداوي در سه تايم با نتيجه 3 بر صفر، صفر بر يک و صفر بر 3 شکست خورد البته حاجي پور در تايم پاياني بدليل آسيب ديدگي از ناحيه دست به کشتي خود ادامه نداد تا رودروي حريف رژيم اشغالگر قدس قرار نگيرد.
    همچنين قاسم رضايي فرنگي کار وزن 96 کيلوگرم کشورمان نيز که پس از استراحت در دور نخست در دور دوم بايد مقابل حريفي از رژيم صهيونيستي قرار مي گرفت با گواهي پزشکي و تاييد فيلا به ميدان نرفت تا دو سهميه المپيک ايران از دست برود. ))
    http://rajanews.com/Detail.asp?id=101536

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *