هراز نیوز :رئیس شورای اسلامی استان مازندران در حاشیه جلسه شورا در گفتگو با خبرنگاران پیرامون برکناری مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد : درهمین روزهایی که نمایندگان ما در فکر جابجایی مدیران بودند ، دراصفهان با حضور رئیس جمهور کارخانه ای با۲۱۳ میلیارد اعتبار افتتاح شد که بی شک نمایندگان اصفهان نقش اول را در این دستاورد داشتند
فرامرز نقیبی خاطر نشان کرد : در شرایطی که نمایندگان سایر استانها بر سر فراهم کردن زمینه های پیشرفت استان خود رقابت می کنند ، نمایندگان مازندران بجای پیگیری مسایلی چون اشتغال و مسایل اقتصادی و معیشتی مردم ،به دنبال جابجایی مدیران هستند
رئیس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : متاسفانه بسیاری از کارخانه های استان و ساری یا ورشکست شده اند و یا در آستانه ورشکستگی قرار دارند اما صدای نمایندگان ما در نمی آید .
نقیبی گفت : بحث من دفاع از یک فرد یا یک شخص نیست بلکه میگویم فردی که طی این سالها بیشترین مدال های ورزشی را در سطح کشورکسب کرده است به چه دلیل باید با فشار نمایندگان عزل شود ؟
وی خطاب به نمایندگان استان گفت : این جابجایی چه هدف مهمی را دنبال می کرده و با عزل پریچهره چند فرصت شغلی دراستان ایجاد شده است !
نقیبی پرسید : آیا نمایندگان وظیفه ای جز قانونگذاری و نظارت دارند ؟ و اینگونه اقدامات در قالب کدامیک از وظایف اساسی نمایندگان قرار دارد و بازده آن چیست ؟اینها می تواند سوال مردم باشد که من به نمایندگی از آنها در پارلمان شهری عنوان می کنم تا پاسخی به آنها داده شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *