هرازنیوز: نماينده ولي فقيه در استان و استاندار مازندران گفتند: هفته دولت يكي از مقاطع موثر در تاريخ انقلاب اسلامي است
آيت الله نورالله طبرسي و سيدعلي اكبرطاهايي روز چهارشنبه در پيام مشتركي به مناسبت فرارسيدن هفته دولت افزودند: هفته اول شهريورماه كه به مناسبت شهادت دو شهيد والامقام رجائي و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاري شد، هفته يادها و خاطره هاي ماندگار است.
در ادامه اين پيام مشترك آمده است: هفته دولت يادآور خاطراتي از شهداي گرانقدري است كه با ايثار جان خويش در راه خدمتگزاري به مردم به ويژه محرومين و مستضعفين معاني بلند و والايي براي دولتمردان انقلاب اسلامي به جاي نهادند و بدون ترديد شخصيت و روش زندگاني آنان بهترين الگو و سرمشق خدمتگزاري به جامعه اسلامي است.
اين پيام مي افزايد: اين هفته (هفته دولت) يكي از مقاطع پرمعنا و موثر در تاريخ انقلاب اسلامي و فرصت مغتنمي است جهت تامل و تعمق در سيره عملي زمام داري آن شهيدان والا مقام براي مديران و دولتمردان كشور تا با بازخواني و بازشناسي برنامه ها، تلاش و اهتمام ويژه، دولت را در دستيابي به اهداف بلند خويش ياري رسانند.
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار مازندران در اين پيام مشترك اظهارداشتند: يكي از مهمترين ويژگي هاي دولت اسلامي و وجه تمايز آن از ديگر دولت ها، برخورداري از پشتوانه عظيم مردمي است. كارگزاران دولت اسلامي، از ميان مردم برخواسته و براي خدمتگزاري به مردم وارد عرصه شدند و هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت اسلامي و در اين راستا بر دولتمردان و خدمتگزاران به مردم مومن ايران اسلامي فرض است تا تمام توان و ظرفيت خود را براي توسعه و تعالي ميهن عزيزمان و اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوري اسلامي، بكار بندند.
آيت الله ‘طبرسي و ‘طاهايي’ افزودند: هفته دولت، فرصت مناسبي است تا دستاوردها و گام هاي بلند دولت در عرصه هاي مختلف به تصوير كشيده شده و براي همگان تشريح شود تا زواياي مختلف خدمات گسترده خادمان مردم فراهم آيد و دولتمردان گزارش فعاليت هاي خود را به مردم ارايه دهند چرا كه بنا به فرموده مقام معظم رهبري، ذخيره معنوي دولتمردان، توكل به خدا و اعتماد به مردم مومن و صادق، فداكار، علاقه‏مند به مسوولان، اسلام و قدردان نظام جمهوري اسلامي است.
در ادامه اين پيام مشترك آمده است: بي ترديد در سالي كه از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي سال ‘جهاد اقتصادي’ نامگذاري شده، دولت كه برآمده از متن مردم است با همدلي و هم افزايي بيش از پيش با مردم و بهره گيري از استعداد و ظرفيت سرشار جوانان فرهيخته و خلاق ايران اسلامي و تعامل سازنده با ساير قوا، روند توسعه و تعالي كشور را كه در سال هاي اخير شتاب بيشتري به خود گرفته، عالمانه و مجاهدانه تداوم خواهد بخشيد.
اين پيام مي افزايد: اينجانبان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت و كارمند به ويژه شهيدان رجايي و باهنر ، هفته دولت و روز كارمند را به همه دولتمردان و كارمندان خدوم و متعهد و به ويژه كارمندان و كارگزاران دولت در استان ولايتمدار مازندران تبريك عرض نموده و موفقيت همگان را در راستاي تحقق آرمانهاي بلند حضرت امام خميني (ره) و مقام عظماي ولايت، از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نماييم
منبع ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *