معاون فنی و عمرانی شهردار تهران به مناسبت درگذشت ۲ تن از جان‌برکفان عرصه سازندگی پیام تسلیت داد.
فارس: آنان که در راه خدا کار و تلاش می‌کنند و دراین راه جان خود را از دست‌می‌دهند، اجری کمتر از شهدا ندارند.

متأسفانه باخبرشدیم دو تن از جان برکفان عرصه‌سازندگی درپروژه بزرگراه امام‌علی (ع) بنا بر احساس مسئولیت حرفه‌ای خود و اطمینان از رفع‌نقص نشتی خط‌ فاضلاب گذرنده از لایه‌های زیرین خاک مسیر پروژه که شاید هیچ ارتباط مستقیمی نیز با حوزه مأموریت جاری ایشان نداشت لکن عدم پیگیری آن و گسترش نفوذ‌نشت به خاک‌منطقه و پایه‌های پل می‌توانست درآینده منجر به فاجعه‌ای غیرمترقبه شودکه مشخص‌نبود چه خطراتی را برای شهر و هموطنان در معرض آن قرارمی‌داد، دچار سانحه‌شدند و جانشان را از دست‌دادند و مارا با خاطرات خوش همکاری خود به سوگ‌ نشاندند.

حوزه معاونت فنی و عمرانی به‌نمایندگی از شهرداری تهران، ضمن عرض تسلیت و ابراز‌همدردی با خانواده داغدار این مرحومان، از خداوند‌منان اجر جزیل برای آن عزیزان ازدست‌رفته مسئلت نموده و صبر جمیل برای بازماندگان را خواستار است.

به‌واقع وجود چنین تلاشگران متعهد و وظیفه‌شناسی که از هیچ‌کوششی برای ادای دین به میهن خود فروگذار نکرده و حتی جان خود را بنابر رسالتی که بردوش دارند در طبق اخلاص می‌نهند، مایه افتخار و مباهات است.

پرواضح است که پیگیری ریشه‌ای اتفاق حادث‌شده یک وظیفه‌ بوده و به‌طور حتم دنبال خواهد‌شد اما تألم ناشی از فقدان ۲ تن از دست‌اندرکاران ارزشمند و صادق پروژه‌های عمرانی شهر تهران، بسی فرا‌تر از آنچه به‌ زبان می‌آید، بوده و ابراز تأسف و همدردی فقط نشانه‌ای است از آنچه دردل داریم و قطعاً کلمات از بیان عمق آن قاصر است. امید آنکه در بارگاه ملکوتی و همجوار با اولیای خاص پروردگارمتعال، سکنای ابدی گزینند؛ روحشان شاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *