خبرگزاری آنا: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انتصابات جدید در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد، بیش از 4 هزار مدیر دارد که با توجه به تغییر حدود 40 نفر انتصابات و تغییرات جدید به یک درصد هم نمی رسد و این موضوع، امر نگران کننده ای نیست.

محمد صادق مهدوی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه تغییرات در دانشگاه، موضوع دور از انتظار و غیر متعارفی نیست، اظهار داشت: معمولا این اتفاق با تغییر یک مدیر در مکان های مختلف حتی در وزارتخانه ها هم روی می دهد و وقتی وزیری عوض می شود، مدیران کل و حتی میانی تغییر پیدا می کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد با بیان اینکه قطعا ادامه تغییرات در جاهایی که مصلحت باشد با دلایل منطقی و متقن ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دانشگاه با داشتن 400 مرکز و واحد دانشگاهی بیش از 4 هزار مدیر دارد و الان که در این مجموعه حدود 40 نفر تغییر کرده اند، انتصابات به یک درصد هم نمی رسد،پس این اتفاق، موضوع معنادار و امر نگران کننده ای نیست.

مهدوی با بیان اینکه انتصابات یک امر غیرعادی نیست، گفت: سالانه بیش از 90 مدیر در کل دانشگاه آزاد تغییر می کنند که این امری معمول است، عده ای حکم شان تمام می شود و عده ای خودشان نمی خواهند همکاری شان را ادامه دهند و یا مافوق مصلحت می داند که شخص دیگری به مجموعه بیاید.

وی انگیزه برخی رسانه ها درخصوص انتصابات در دانشگاه را خبرسازی دانست و گفت: این کارها بیشتر جنبه سیاسی دارد و پدیده قابل توجهی نیست و طبیعی است که یک مدیر در مجموعه خود دست به تغییرات بزند و این گونه جوسازی ها نمی تواند هیچ تاثیری در اراده و تصمیم رئیس دانشگاه داشته باشد.

مهدوی در این خصوص به آنا گفت: دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد برای تغییرات و انتصابات خود در مجموعه دانشگاه منطق و دلیل متقن دارد و چون این اقدامات منطقی و با دلیل متقن همراه است، جوسازی ها خیلی مهم به نظر نمی رسد و هیچ تاثیری در تصمیمات وی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *