خبرگزاری آنا: احكام معاونان جدید فرهنگي، اداري مالي، پژوهشي و عمراني دانشگاه آزاد اسلامي مشهد از سوی رییس منطقه 9 دانشگاه آزاد به آنهااعطا شد.

به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، مراسم توديع و معارفه 4 تن از معاونين واحد مشهد با حضور آيت ا.. معصومي رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاههاي آزاد اسلامي خراسان رضوي ،اصغريان رئيس منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامي ،پريز سرپرست واحد مشهد و عبدالمجيد حلمي دبير منطقه 9 و رياست پيشين واحد مشهد و چند تن از مسئولين ، مديران و روساي دانشكده هاي واحد مشهد در اتاق شوراي سازمان مركزي واحد مشهد برگزار شد.

در اين مراسم آيت ا.. معصومي عضو خبرگان رهبري ضمن تبريك ولادت حضرت علي (ع) به مراسم گراميداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت : مراسم ارتحال امام (ره) تداعي همان آمدن ايشان به ايران بود .

وي گفت : همه ما بايد رهرو آن امام همام بوده و تمام برنامه ها و فعاليت هايمان در راستاي حركت به سوي آرمانهاي بلند ايشان باشد .

اصغريان رئيس منطقه 9 دانشگاه در اين مراسم از راه اندازي هيات مميزه در سطح منطقه 9 دانشگاه خبر داد و گفت : در راستاي افزايش استقلال و خودكفايي و قدرت عمل منطقه 9 اين هيات بزودي فعاليت خود را آغاز مي كند .

وي با بيان اينكه منطقه 9 از نظر جغرافيايي و تعداد واحد دانشگاهي از مناطق بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي است تاكيد كرد : بايد با سياستها و مديريت جديد روح تازه به برنامه ها دميده شده و اجراي برنامه ها بوسيله خود سيستم انجام شده و متكي به افراد نباشد .

وي توسعه تحصيلات تكميلي، بهبود وضع معيشتي همكاران ، توسعه فضاي مفيد وموثر آموزشي و افزايش شاخص هاي كيفي دانشگاه را از جمله اين سياست ها برشمرد .

در ادامه حلمي دبير منطقه 9 دانشگاه ضمن تقدير و تشكر از زحمات معاونين قبلي واحد مشهد گفت : اين دانشگاه متعلق به كل كشور و ملت است و ما همچون گذشته براي موفقيت و پيشرفت آن از هيچ كوششي دريغ نمي كنيم .

وي با بيان اينكه پژوهشكده اي با 5 مركز تحقيقاتي در شهرك صنعتي مشهد طراحي و پيش بيني شده است احداث و راه اندازي آن را از رئيس جديد دانشگاه خواستار شد.

در اين مراسم احكام حجت الاسلام و المسلمين محمد فردوسي پور به عنوان معاون فرهنگي، مسعود طاهري لاري به عنوان معاون اداري مالي ، محمد علي خليل زاده به عنوان معاون پژوهشي و احمد آفتابي ثاني به عنوان معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي مشهد توسط پريز رياست واحد مشهد قرائت شد و احكام فوق از سوي آيت ا.. معصومي و اصغريان رئيس منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامي به معاونين جديد اعطاء شد.

در خاتمه اصغريان بار ديگر از زحمات حلمي رياست و معاونين پيشين واحد مشهد با اهداي لوح ياد بود قدرداني كرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *