یوسف نوری استاندار مازندران با همراهی یوسف نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی، اصلانی فرماندار عباس آباد و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستانی، از شهرک صنعتی سلمانشهر بازدید کرد.

به گزارش هرازنیوز ، نوری در این بازدید بیان داشت: شهرک صنعتی سلمانشهر از شهرک‌های صنعتی فعال و موفق غرب استان می باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: سرمایه در گردش از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی است که با طرح در ستاد تسهیل استان و بررسی آن، تمام توان خود را جهت تسهیل و رفع موانع تولید بکار خواهیم بست.

علیرضا یوسف نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این بازدید گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان عزیز که با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند، با تلاش‌های خستگی ناپذیر و مدیریت جهادی همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس، در این شرایط حساس در خط مقدم جبهه اقتصادی فعالیت دارند و در توسعه اقتصادی و فرهنگ صحیح تولید بسیار اثرگذار هستند که قابل تقدیر است.

یوسف نژاد اظهار داشت: شهرک صنعتی سلمانشهر با 92 هکتار وسعت، در سال 1370 به تصویب هیئت دولت رسیده و در همان سال نیز عملیات عمرانی آن آغاز گردید.

وی افزود: در این شهرک تاکنون 129 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد گردیده که 83 واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری 6894 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند و برای 1938 نفر نیز ایجاد اشتغال شده است.

لازم به توضیح است، نوری استاندار مازندران به اتفاق سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی و فرماندار عباس آباد از واحد تولیدی سها جیسا در زمینه ” بسته بندی چای، دمنوش و خشکبار” و واحد تولیدی ناب استیل تولید کننده” انواع قاشق وچنگال” بازدید به عمل آورده و مشکلات این واحدها از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *