«بسم الله القاصم الجبارین»
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلࣰا
دفاع مقدس، عرصه ظهور تبلور ایمان و توسل به خداوند متعال در سخت ترین شرایط است. فرصتی مناسب، برای تبیین و تبلیغ ارزش های والای جهادی، ایثارگری ، انسانی و یادآور 8 سال جان فشانی و پایداری وصف ناپذیر فرزندان برومند ایران اسلامی در برابر توطئه استعمارگران و غاصبان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران اسلامی است.
دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهرهای ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّر دوباره یافت.
هر ملتی که به خودباوری نرسد، به شکوفایی نخواهد رسید و هر جامعه ای که به فکر شکوفایی نباشد؛ لاجرم به دریوزگی و وابستگی تن خواهد داد.
وابستگی آغاز اسارت انسان ها و فرجام ملتی است که تن پروری را پیشه کرده و چشم امید به کاسه همسایگان دارد.
دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که سالیان دراز این تحفه الهی را رژیم ستمشاهی از آن ها ستانده بود و آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزّت و عظمت دینشان، جامعه ای خود شکوفا داشته باشند.
چه کسی می داند جنگ چیست؟
چه کسی می داند فرود یک خمپاره قلب چند نفر را می درد؟
جنگ یعنی سوختن، یعنی آتش، یعنی گریز به هرجا، به هر جا که اینجا نباشد، یعنی اضطراب که کودکم کجاست؟ جوانم چه می کند؟ دخترم چه شد؟

به راستی ما کجای این سوال ها و جواب ها قرار گرفته ایم؟
و اما ای اهل انصاف که احساسات پاک را می شناسید
اگر به جبهه نمی رفتیم ”با خصم زبون که به تلافی قادسیه ‘برای هلاکت مردم و کشورمان آمده بود چه می کردید؟
پس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را به درستی داوری کنید و حساب اندکی از آنان که آلوده شدند و شرافت خود را فروختند به پای همه ننویسید
”این شعار رزمندگان برای همیشه و در همه مقاطع ماناست
سربازم و هرگز نکنم پشت به میدان
گر سر برود من نروم از سر پیمان
فاسد بود آن خون که به پای تو نریزد
ای خاک مقدس که بود نام تو ایران

و اما در هفته دفاع مقدس چه زیبا پیامی از سوی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت صادر که باید بدان گوش جان سپرد.
الف ) ضمن تجدید پیمان و بیعت مجدد با مولا و مقتدایمان. امام خامنه ای مد ظله العالی اعلان میداریم در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی”حریم ولایت و آرمان‌های مقدس شهدا بر میثاقمان استوار و تا آخرین قطره خون از آن دفاع خواهیم کرد.
ب) دولتمردان و مدیرانی که در سطوح ملی”استانی و شهرستانی صاحب مسند و جایگاه هستید”بدانید که این امانت الهی بواسطه خونهای مطهر شهدای والامقام”رشادتها و جانفشانیهای رزمندگان اسلام برای خدمت به مردم شریف و نجیب ایران اسلامی به شما سپرده شده است ، انحراف از این مدار و میدان مقدس خیانت بزرگ و نابخشودنی بوده و عقاب الهی را به همراه داشته و از دیدگان بیدار و تیزبین رزمندگان اسلام پنهان نخواهد ماند.
پ) دشمنان قسم خورده مکتب توحید و مستکبران عالم بدانند هرگونه اشتباه یا طمع ورزی نسبت به این سرزمین مقدس ، ”رزمندگان اسلام به اذن مولایشان ‘آنان را به خاک مذلت نشانده و هیمنه کاذبشان را درهم می شکنند.
ت) شهدای والامقام ،”خانواده های بزرگوار و صبور آنان بدانند که رزمندگان اسلام در حراست از آرمان‌های مقدسشان سر از پا نشناخته و در ترویج و تبیین این فرهنگ بیش از پیش مساعی لازم را معمول خواهند داشت.
درود و صلوات بر ارواح مطهر همه شهدای والامقام خاصه شهدای هشت سال دفاع مقدس
سلام و دست مریزاد به پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ”ایثارگران”جانبازان و آزادگان
درود بی پایان به پیشگاه خانواده های معزز و معظم شهدای گران‌سنگ
هفته دفاع مقدس ”سال‌های از خود گذشتن و به خدا رسیدن ”ایام حماسه ”مقاومت و ایثار گرامی و جاوید باد.
غفراله لنا و لکم
جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *