انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی است / جهاد تبیین یکی از وظایف مهم سازمان تبلیغات است

ذات الله زارعی ،فرماندار ویژه شهرستان آمل در جمع مدیران مراکز قرآنی در سالن اداره تبلیغات با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی است و انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و مردم پایه است .

وی تصریح کرد : اگر امروز بعد از شهادت آیت الله رئیسی خللی در امور کشورایجاد نمی‌شود به خاطر مترقی بودن قانون اساسی کشور است حتی بعد از رحلت حضرت امام(ره) عزیز مقام معظم رهبری به رهبری کشور منصوب شدند و بعد از شهادت رئیس جمهور، بلافاصله جریان انتخابات در کشور شروع شد.

زارعی در ادامه با اشاره به سه موئلفه ی نظامی، اقتصادی و مردم به عنوان مبانی قدرت در دنیا گفت: در حوزه نظامی ایران از تصمیم گیران بزرگ منطقه است، در حوزه اقتصادی که مقام معظم رهبری در ۱۶ سال اخیر به این حوزه تاکید داشتند که البته جهش این حوزه در دولت آیت الله رئیسی با رشد ۶ درصدی همراه بوده و هدفگذاری روی ریل ۸ درصد است.

زارعی افزود: مولفه مردم که شامل مردم در صحنه‌های مختلف جامعه می باشد باعث مشروعیت یک نظام می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در بخش بعدی از سخنان خود با ذکر اقتدار نظام اسلامی اظهار کرد :دشمن برای گسست حاکمیت و مردم دست به پروپاگاندای رسانه‌ای زده است لذا برای دفع خطر دشمن در این زمینه نیازمند جهاد تبیین هستیم.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد :یکی از مراکزی که می تواند نقش اثرگذاری در جهاد تبیین داشته باشد همین موسسات قرآنی هستند.

حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات شهرستان آمل نیز در این مراسم با ذکر آیه ۶۲ سوره مبارکه نور اظهار کرد: خداوند در یکی از آیه‌های سوره نور می‌فرماید ایمان آورندگان کسانی هستند که وقتی یک امر مهمی پیش می‌آید اطراف پیامبر را خالی نمی‌کنند
وی افزود: اعراب بادیه‌نشین اعلام کردند که ما ایمان آوردیم ولی خداوند به آنها فرمود که شما مسلمان شده‌اید.
حسینی در ادامه بیان داشت: جنگ تحمیلی در زمان امام رحمت الله یک امر جامع بود و امروز در زمان فعلی حضور ،مشارکت و ترویج برای انتخابات یک امر جامع است .

وی در پایان از حمایت‌ها و تلاش‌های دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل تقدیر و تشکر نمود.

قابل ذکر است در روز گذشته نیز مراسمی برای گرامی‌داشت یاد و خاطره حجت الاسلام اصغری حاج آقا معینی‌فر و مادر شهیدان جان نثار با حضورحجت الاسلام شریفی مدیر کل تبلیغات استان، فرماندار ویژه شهرستان و دیگر مسئولین برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *