دیدار جمعی از اعضای حلقه مودت امام و شهدا با رییس آموزش و پرورش آمل
به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز، جمعی از اعضای حلقه مودت امام و شهدا با رییس جدید آموزش و پرورش آمل دیدار کردند .
سعید همایونی مسوول این حلقه با اشاره به ضرورت توجه به تعلیم و تربیت از نظر امام و رهبری تصریح کرد : دشمن سالهاست که برای استحاله فرهنگی نوجوانان و جوانان ما را هدف قرار داده است و با صرف هزینه های سنگین از طریق تولید محتوای ضد فرهنگی در تلاش برای نیل به اهداف خود است .
دبیر حلقه مودت امام و شهدا شهرستان آمل با بیان اینکه این حلقه همواره دغدغه مسایل فرهنگی داشته و برنامه هایی را در این رابطه در سطح شهرستان آمل برگزار کرده است مطرح کرد : در قضیه پخش کلیپ های نامناسب از مدارس اعضای حلقه بی تفاوت نبودند و از نگاه اصلاحی نشستی را با رییس سابق آموزش و پرورش برگزار کردند و موارد نگرانی خود را به ایشان منتقل کردند .
وی افزود : برای حفظ ارزشها و آرمانهای امامین انقلاب و شهدای عزیز و تعالی فرهنگی و علمی دانش آموزان عزیز آملی در کنار مدیر انقلابی و فرهیخته آموزش و پرورش آمل هستیم و در هر زمینه که بتوانیم به مجموعه اداره و مدارس کمک کنیم در خدمت عزیزان هستیم .
امروز آموزش و پرورش و عرصه فرهنگی نیز نیازمند کار مخلصانه و جهادی است
حجت الاسلام محمد علی ابراهیم زاده رییس آموزش و پرورش شهرستان آمل با تبریک سوم خرداد سال روز پیروزی و فتح خرمشهر بیان کرد : این فتح بزرگ هدیه الهی بود که به ما آموخت با دست خالی اما با توکل به خدا و اقدام مخلصانه و کار جهادی می توان فتح های بزرگ انجام داد .
وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش و عرصه فرهنگی نیز نیارمند کار مخلصانه و جهادی برای حفظ ارزشها و آرمان های انقلاب و تربیت نسلی براساس سند تعالی بنیادین است .
ابراهیم زاده گفت : تحقق ارزشهاو آرمانهاي متعالي انقلاب اسلامی مستلزم تلاش و مجاهدتی همه جانبه در تمام ابعاد فرهنگي، علمي،اجتماعي واقتصادي است. که عرصه تعليم و تربيت از مهمترين زيرساختهاي تعالي همه جانبه كشور و ابزار جدي براي ارتقای سرمايه انساني شايسته كشور در عرصه هاي مختلف است.
رییس آموزش و پرورش شهرستان آمل ضمن ابراز تشکر از حمایت های نیروهای دلسوز و انقلابی اعلام کرد : ما نیازمند راهنمایی و مساعدت همه شما عزیزان در امر تعلیم و تربیت هستیم و از آرا و نظرات و راهکارهای همه نیروهای دلسوز در این زمینه استقبال می کنیم .