به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ، اولین #ازدواج شجریان در سال ۱۳۴۰ با فرخنده گل افشا بود و حاصل این ازدواج سه فرزند دختر راحله(فرزانه)، افسانه، مژگان و یک فرزند پسر به نام همایون می باشد. از میان این فرزندان، مژگان و همایون راه پدرشان را ادامه دادند، که هم اکنون همایون شجریان از پرآوازه ترین خوانندگان و آهنگسازان #موسیقی_سنتی ایران می باشد و #مژگان_شجریان خواننده، نوازنده، نقاش و طراح گرافیک است و درحال حاضر در خارج از ایران زندگی می کند.

#محمدرضا_شجریان در سال ۱۳۴۰، در سن ۲۱ سالگی و زمانی که معلم بود با خانم #فرخنده_گل‌افشان که وی نیز معلم دبستان بود آشنا شد و آنها در شهر قوچان پای سفره عقد نشستند.
یک سال بعد یعنی در ۲۹ مرداد ۱۳۴۱ آنها جشن عروسی خود را در مشهد گرفتند و زندگی مشترک را آغاز کردند که حاصل آن سه دختر بود: راحله، افسانه (همسر سابق #پرویز_مشکاتیان) و مژگان (همسر #محمدعلی_رفیعی که نام او در اکثر کاست‌های شجریان به چشم می‌خورد.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک می‌باشد و به همراه همسرش که مهندس است به کارهای طراحی کامپیوتری کاست‌های پدر می‌پردازد)، و یک پسر (همایون).

شجریان در سال ۱۳۷۱ از این بانو جدا شد و یک سال بعد با خانم کتایون خوانساری ازدواج کرد. نتیجه این ازدواج، رایان پسر دوم محمدرضا شجریان است که در ونکوور به‌دنیا آمد.
One thought on “بیو گرافی همسران محمدرضا شجریان +عکس”
  1. بسیار بسیار کار زشت و ناپسندیه در مورد مسائل شخصی کسی کنکاش کردن ایکاش به کارهای صورت گرفته ایشان در حوزه آواز می پرداختین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *