هرازنیوز: بهزاد محمودی سرمربی تیم عمران ساری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرازنیوز در مورد بازی روز آینده گفت: تیم پارسه تهران کادر فنی و بازیکنان خوبی به همراه دارد اما ما میزبان این بازی هستیم و تیم ما نیز در شرایط خوبی به سر می برد هر چند در هفته گذشته از لحاظ روحی و روانی به ما فشار وارد شده اما تیم را برای این بازی آماده کردیم و نیاز به حمایت تماشاچی ها داریم تا کیفیت بازی را بالا ببریم.

سرمربی تیم عمران ساری درباره حواشی بازی مقابل خاتم اردکان گفت: حواشی بازی توسط ناظر گزارش می شود و ما هم به کمیته انضباطی خواهیم رفت تا درباره موضوعات مطرح شده توسط ناظر بحث کنیم.

بهزاد محمدی در ادامه سوالات خبرنگار هراز نیوز مبنی بر این که آیا تشویق داور توسط بازیکنان در زمین بازی مورد تایید شما بود گفت: هر کاری که در زمین انجام می شود مسئولیتش با سرمربی است دوستان تفسیر خود را دارند و دوست دارند کار را هدفمند پیش ببرند و دنبال اهداف حاشیه ای هستند من هم می دونم حرکت های غیر ورزشی در میادین ورزشی جایگاهی ندارد برخی دوستان می خواهند این موضوع رو به من مرتبط کنند به چه دلیل نمی دونم ولی امیدوارم کمک کنند به والیبال، چون درست کردن حاشیه برای تیم من و بقیه تیم های لیگ برتری به نفع باشگاه نیست، اگر تیمی وارد حاشیه شود لیگ برتر وارد حاشیه می شود. برخی ها به فکر والیبال نیستند و به فکر به ثمر رساندن اهداف خود هستند که این خوب نیست و این نوع حاشیه پردازی ها بیشتر از طریق سایت ها عنوان می شود.

تیم عمران ساری در هفته سوم لیگ برتر مردان والیبال روز یک شنبه 95/8/9 در ورزشگاه سید رسول حسینی میزبان پارسه تهران می باشد.

امیررضا باقری خبرنگار هرازنیوز در ساری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *