مجید انصاری: نمایشگاه ˝هنر تدبیر˝ هنرمندانه مظلومیت دولت یازدهم را نشان داد

هرازنو: مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه ˝هنر تدبیر˝ تاکید کرد: این نمایشگاه به شیوه‌ای هنرمندانه توانسته گوشه‌ای از مظلومیت دولت در عرصه رسانه را جبران کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور عصر چهارشنبه 14 مهرماه از نمایشگاه دست‌آوردهای سه ساله دولت تحت عنوان “هنر تدبیر” دیدن کرد.

حجت الاسلام انصاری نمایشگاه “هنر تدبیر” را نمایشی هنرمندانه و بخش کوچکی از خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و گفت: من باید از برگزارکنندگان و خصوصاً هنرمندانی که با برپایی این نمایشگاه ساده، گویا و هنرمندانه اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف سیاست داخلی، سیاست خارجی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را به تصویر کشیده‌اند، تشکر کنم.

او تاکید کرد: این نمایشگاه اثری کاملا هنرمندانه است که به زیبایی و هنرمندی به نمایش درآمده است. دست اندرکاران این کار به خوبی توانستند گوشه‌ای از مظلومیت دولت در عرصه رسانه را جبران کنند.

لازم به یادآوری است نمایشگاه “هنر تدبیر” با بیانی هنری دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید را در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، هسته‌ای، بین‌الملل و… پیش روی بازدیدکنندگان قرار داده است.

موسسه توسعه هنرهای معاصر مجری نمایشگاه “هنر تدبیر” و مهدی افضلی مدیر این موسسه، رئیس نمایشگاه است که در آن با مدیاهای هنری؛ عکس، چیدمان، فیلم و انیمیشن اقدامات و دستاوردهای دولت را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه “هنر تدبیر” تا 18 مهرماه در فضای باز تالار وحدت درحال برگزاری است و بازدید برای عموم مردم آزاد است.

منبع:هنرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *