هراز نیوز : سر انجام پس بررسی های اولیه انجام شده توسط هیات های اجرایی ،احراز صلاحیت کاندیده ها توسط هیات نظارت شورای محترم نگهبان انجام شده و به کاندیدا های مذکور تایید یا عدم تایید صلاحیت آنان ابلاغ گردید .

به گزارش شمال نیوز، بر مبنای شنیده ها افراد سرشناسی که صلاحیت آنان از سوی هیت نظارت شورای نگهبان مورد تایید واقع نگردیده است به شرح ذیل می باشند :

در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود : احمد حسین زادگان،ابوالقاسم روحی،نادعلی رمضانپور و اسماعیل یزدانی

در حوزه انتخابییه بهشهر و نکا و گلوگاه :شفیعی خورشیدی عدم احراز و ولی حسنی خورشیدی ،صادقی گلوردی و خانم باقری رد صلاحیت

درحوزه انتخابییه قائمشهر ،سوادکوه و جویبار: سید هادی حسینی و اسماعیل ابراهیم زاده

در حوزه انتخابییه بابل: حسین نیاز آذری و دکتر فاطمی

در حوزه انتخابییه نور و محمودآباد : عبدالوحید  فیاضی

در حوزه انتخابییه نوشهر و چالوس : قاسم احمدی

در حوزه انتخابییه رامسر : ابوالفتح نیکنام و درویش علی شمس

مطابق قانون در این مرحله پس از آنکه داوطلبان نتیجه بررسی صلاحیت خود را دریافت کردند می‌توانند تا 24 ساعت اعتراض خود را به مراجع مربوطه اعلام کنند.

خبر های رسیده حاکی از آن است که صلاحیت آقای محسنی نماینده فعلی نوشهر و چالوس که در مرحله اول توسط هیت اجرایی تایید نشده بود تایید شده و ایشان به عنوان یکی از کاندیده های مطرح در حوزه انتخابیه مذکور به رقابت خواهند پرداخت .

همچنین بر مبنای اخبار حاصله آقای نیکنام نماینده فعلی مردم تنکابن و رامسر نیز که هیت اجرایی صاحیت وی را تایید کرده بود ،صلاحیت ایشان مورد تایید هایت نظارت شورای نگهبان واقع نشد و مطابق قانون در این مرحله ایشان می‌توانند تا 24 ساعت اعتراض خود را به مراجع مربوطه اعلام نمایند.

27 thoughts on “رد صلاحیتها در ساری ، بابل ،بهشهر ،قائمشهر،نور و چالوس”
  1. آقای علیپور گرچه می توانست پدیده این دوره انتخابات شهرمان باشد اما مدرک معادل وی جای اما و اگر را برای مردم علی الخصوص جوانان تحصیل کرده گذاشت گرچه سابقه شهرداری ناحیه فلان منطقه شهرداری نیز برای کار بزرگی مثل وکالت مردم قائمشهر بسیار ناچیز است اکبری و حسینی بسیار قوی ترند دانش فنی وی نیز بسیار ناچیز است او باید قدرت تجزیه و تحلیل مسائل کلان و گره های اقتصاد کشورمان را داشته باشد که دکتر نعمت زاده شاخص خوبی است به هرجهت رتبه چهارم را برایش حدس میزنیم.

  2. ما موندیم از کارهای نیازآذریها=1تصرف هکتاری از زمینهای بندپی2تصرف منطقه زیبای ازروسر بندپی3مسایئل اخلاقی اینها به خودشون خیانت میکنن چه برسه به مردم…… خودتان قضاوت کنید

  3. عشق فقط فیاضی بت شکن نور ومحمود اباد ،رویان وعشقور
    برانداز مافیا
    نور از 12اسفند دگرگون خواهد شد

  4. با توجه به ردصلاحیت حسینی و علیپور بدلیل نداشتن مدرک فوق لیسانس رقابت اصلی این دوره از انتخابات بین آقایان اکبری. ادیانی و دکتر نعمت زاده خواهد بود. شایعه سنگین رایزنی های ادیانی برای خارج کردن همشهری خود حسینی از گردونه انتخابات و همچنین هزینه های بسیار زیاد تبلیغات، انتشار دهها هزار جلدی و توزیع کتاب آسیب شناسی انتخابات کارش را کمی دشوار کرده است. پاشنه آشیل اکبری هم نساجی است طلوع صنعت غروب بیکاری وعده او در دوره قبل بود که تاکنون محقق نشده گرچه بیش از ادیانی در جهت احیای آن تلاش کرده است.دکتر نعمت زاده نیز اگرچه دور هفتم با کمترین هزینه و بدون نصب پوستر وارد مجلس شد اما تحقق خواسته های مردم کاری است بس دشوار

  5. من موندم كه چرا سيد هادي حسيني اين يار باوفاي انقلاب تاييد نشدند
    آقايان كه شعارشان راي اكثريت است پس چرا سيد هادي حسيني رو تاييد نكردند واقعا جاي بسي تاسف است
    بنده به عنوان يك ايراني در حمايت از حسينيراي نميدهم

  6. جدید – رد صلاحیت منوچهر صادقی قادیکلائی( خبرگزاری شمال فردا)

    اخبار دریافتی از قائم شهر حاکی است ” منوچهر صادقی قادیکلائی ” نیز با اعلام رسمی شورای نگهبان ، رد صلاحیت شد .

    وی از مدیران وزارت کشور به شمار می آید که مسئولیت های مهمی چون مدیر کل امور اجتماعی و رئیس اداره حقوقی اداره کل شوراهای این وزارتخانه را بر عهده داشته است .

    منوچهر صادقی قادیکلائی از محبوبیت زیادی در میان خانواده های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برخورداراست و باشکوهترین یادواره های شهدا را در منطقه پایه گذاری کرده است .

    در هفته های گذشته دهها تن از پدران شهدا نیز با حضور در دفتر آیت الله معلمی ، نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان و امام جمعه قائم شهر خواستار تجدید نظر در بررسی صلاحیت وی شدند .

  7. ای وای دیگه رحم به حزب اللهی ها هم نکردن …..آخه مگه این آقایون مشکلشون چی بود اینا تا چند ماه پیش مدیرای این مملکت بودن ……

  8. جدید – رد صلاحیت منوچهر صادقی قادیکلائی (شمال فوری)

    اخبار دریافتی از قائم شهر حاکی است ” منوچهر صادقی قادیکلائی ” نیز با اعلام رسمی شورای نگهبان ، رد صلاحیت شد .

    وی از مدیران وزارت کشور به شمار می آید که مسئولیت های مهمی چون مدیر کل امور اجتماعی و رئیس اداره حقوقی اداره کل شوراهای این وزارتخانه را بر عهده داشته است .

    منوچهر صادقی قادیکلائی از محبوبیت زیادی در میان خانواده های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برخورداراست و باشکوهترین یادواره های شهدا را در منطقه پایه گذاری کرده است .

    در هفته های گذشته دهها تن از پدران شهدا نیز با حضور در دفتر آیت الله معلمی ، نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان و امام جمعه قائم شهر خواستار تجدید نظر در بررسی صلاحیت وی شدند .

  9. فقط منوچهر صادقی …..

    داره تایییدیشم میاد بیایید دست به دست واسه رو کم کنی هم شده به یکی از این چند تایی که رد شدن رای بدیم تا رو اونایی که ادعای خیلی چیزا رو دارن کم شه

  10. از منظر امام نماینده می بایست عصاره فضائل ملت بوده و انتخاب فرد اصلح(تعهد و تخصص) تکلیفی شرعی وملی است.لذا یکی از گزینه های بنده بعنوان فردی تحصیل کرده دکتر نعمت زاده بواسطه شاخصه های بسیار ارزشمندش در بین کلیه کاندیداهای استان بود.1. تنها متخصص کشاورزی(ضرورت تصمیم سازی برای قطب اقتصاد کشور2. تنها دارنده درجه استاد ممتازی(پرفسوری)3.تنها نماینده استان با عضویت شورای مرکز پژوهشهای مجلس بعد از انقلاب تاکنون4. تنها نماینده استان با ثبت اختراعات و اکتشافات علمی منحصر بفرد5. کاندیدای دریافت مدال طلای ایران از طرف موسسه بیوگرافی آمریکا در سالهای 2000 و 2010 (علیرغم ارزش مادی 500 میلیونی آن از پذیرش آن توسط آمریکا خودداری نمود) 6. مولف کتابهای تخصصی و مرجع دانشجویان فوق لیسانس و دکتری در زمینه کشاورزی و بیوتکنولژی و دهها موراد دیگر که حجت را در اصلح بودن وی در تعهد و تخصص بر من تمام کرد. علیرغم اینکه وی معتقد بود در بازار انتخابات نامزدها می بایست محصولات خود را بر اندیشه مردم عرضه کنند نه غش در معامله با کالاهای چشم نواز و زرق و برق دار و خدای ناکرده قلابی و هزینه های گزاف، در رقابت مجلس هفتم از پوستر استفاده نکرد و این دوره نیز صرفا با تیراژی محدود توانمندیهای علمی و تخصصی خود را بصورت سیاه و سفید عرضه کرد. علیرغم اقبال مردم به معیارهای دیگران، در سایتش پیروز اصلی میدان را نظام و مردم در مقابله دشمنان انقلاب توصیف کرده و منتخبین ملت را به پاسداری از شعارها و برنامه هایشان توصیه و همگان را به همکاری و همراهی آن عزیزان تشویق نمود. به سهم خود آرزوی توفیق برای آقایان علیپور و حسینی دارم

  11. دمت گرم این نیاز اذزی دزد رو رد صلاحیت کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *