هـراز نـیـوز: استاندار مازندران چندی پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی در سیمای مازندران از روند پاسخ گویی استعلامات به سرمایه گذاران در دستگاه های مربوطه گلایه کرد وآنرا یکی از عوامل مهم فراری دادن سرمایه گذاران از استان مازندران دانست  در این خصوص از معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران پرسیدیم که چه اقدامی از سوی استانداری برای رفع مشکل انجام شده است .

علي رضا يونسي رستمي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت :البته این سوال را باید از آقای استاندار بپرسید چون ایشان مطرح فرمودند آنچه به بنده برمیگردد و باید عرض کنم این است که یکی از مشکلات سرمایه گذاری این است که فرد برای اینکه موافقت اصولی بگیرد مراحل خیلی طولانی را باید پشت سر بگذارد از این سازمان به این سازمان از آن اداره به آن اداره الان استانداری برای اینکه این مشکل را کاهش بدهد هماهنگی هایی انجام داده است .

یونسی

وی ادامه داد:در حال حاضر سازمانهایی که باید پاسخ استعلام ها را می دادند از سوی استانداری هماهنگی شده در کوتاه ترین ثبت زمانی باید پاسخ دهند تا برای سرمایه گذار مشکلی پیش نیاید و زمان زیادی را صرف نکند.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران تصریح کرد : در حال حاضر موافقت اصولی کلی به سرمایه گذار داده می شودو بعدا در گذر زمان  براساس نوع سرمایه به سازمانهای مربوط معرفی میشود .

یونسی در پاسخ به سوال هراز نیوز که مطلع هستید به خاطر این مشکلات چه قدر سرمایه از استان خارج شده است ، گفت: در خصوص سرمایه های جذب نشده به این دلیل آمار دقیقی دردسترس نیست ومن اطلاعات ندارم که در چه فاصله زمانی چه سرمایه گذارانی مراجعه کردند.

یونسی

2 thoughts on “پاسخ استعلام به سرمایه گذاران باید در کوتاه ترین زمان ممکن صادر شود”
  1. محمد آقا رو عشقه آفرين باريكلا

    بچه هاي هراز نيوز موفق باشيد

    از دوستان قديمي يادش بخير :عظيمي؛توانا؛محسن؛حسين؛علي؛روزبه؛مهدي و…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *