هراز نیوز:  فرماندار ویژه آمل گفت: تاکنون وضعیت اختصاص اعتبار برای پیشرفت پروژه‌ها در این شهرستان در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته رشد مطلوبی داشت.
خبرگزاری فارس: رشد مطلوب اختصاص اعتبار برای پیشرفت پروژه‌ها در آمل

غلام‌حسین شفیع‌زاده امشب در جمع مسئولان شهری اظهار کرد: تاکنون وضعیت اختصاص اعتبار برای پیشرفت پروژه‌ها در این شهرستان در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته رشد مطلوبی داشت.

وی افزود: مسئولان باید پروژه‌های واجد شرایط و اولویت‌دار را برای سال 94 دسته‌بندی کنند تا هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

فرماندار ویژه آمل یادآور شد: مدیران شهری از توان جذب اعتبار پروژه‌ها و تلاش نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی برای تکمیل و ایجاد آنها بهره ببرند.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی در سال‌جاری به همراه اعتبارات ماده 180 استانی مبلغ 189 میلیارد و 990 میلیون ریال مصوب شده که از این میزان 70 درصد از اعتبارات تصویبی در مجموع به مبلغ 132 میلیارد و 993 میلیون ریال در 9 ماه ابتدای امسال اختصاص یافته و محقق شده است.

معاون استاندار مازندران گفت: از محل ماده 10 و 12 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و قانون تشکیل مدیریت بحران در سال‌جاری مبلغ 24 میلیارد و 550 میلیون ریال در قالب 15 پروژه اختصاص یافته و مصوب شده است.

این مسئول ادامه داد: از محل ماده 180 قانون بودجه سال 93 که به عبارتی دیگر اعتبارات در اختیار نماینده مجلس به بند الف تبصره 22 لحاظ می‌شود، مبلغ 170 میلیارد ریال مصوب شده که برای پروژه‌های عمرانی شهرستان آمل مصوب شد و در مدت 9 ماه ابتدای امسال 70 درصد این اعتبارات اختصاص یافت.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال روند رو به رشدی را در تخصیص اعتبارات شاهد باشیم.

شفیع‌زاده در مورد نزدیک بودن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی پروژه‌هایی که در مسیر افتتاح قرار دارد را برای بهره‌برداری در دهه فجر اعلام کنند تا در برنامه‌ریزی شهرستانی گنجانده شود. فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *