هراز نیوز :امام خمینی (ره) ، ماه محرم را ماه پیروزی خون بر شمشیر اعلام کرد،  بار دیگر قدرت این ماه الهی و عاشورایی پیروزی خود را بر قدرت جهانی نشان داد.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری فناوری بومی در یک جنگ واقعی الکترونیک و ضد الکترونیک همه قدرت تکنولوژی امریکا را به سخره گرفتند و پیشرفته ترین هواپیماهای بدون سرنشین فوق مدرن جاسوسی امریکا به نام«آر، کیو170» را که برای جاسوسی از مرزهای هوایی ایران گذشته بود ، در صحرای طبس در اختیار و کنترل خود قرار دادند و اینک این هواپیما را برای تحقیقات بیشتر در اختیار دارند.

امریکا بداند با اینگونه حرکات به قصد جاسوسی، ارعاب و وحشت در ملت ایران، هیچ ترفی نخواهد بست و همانند شکست مفتضحانه صحرای طبس که ماشین جنگی آنها در پنجم اردیبهشت1359 به دام رمل هاافتاد هر بار که بخواهد اقدامی نماید پوزه اش به خاک مالیده خواهد شد.

در حماقت این دشمنان همین بس که نمی دانند آزموده را آزمودن خطاست.

فراکسیون هوا و فضا و هوانوردی و نمایندگان مجلس با محکوم کردن این اقدام جاسوسی لازم می داند به خاطر حفظ حریم بین المللی همه کشورها ، سازمان ها و مجامع حقوقی مستقل بین المللی ، شورای امنیت ، مجمع عمومی سازمان ملل و رئیس سازمان ملل موضوع را هرچه سریع تر بررسی کنند و موضع شفاف خود را در محکومیت این اقدام خطرناک نشان دهند.

ملت شریف ایران حق خود را درباره ضرورت دریافت خسارات ناشی از این اقدام که مصداق بارز تروریسم بین المللی و خلاف محرز قوانین بین المللی است از کشور متجاوز امریکا محفوظ می داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *