ماموران پليس فتاي مازندران ، سارق اينترنتي که با سوء استفاده از اعتماد دوستش از طريق اينترنت حسابش را خالي کرد، شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ کارآگاه ” احمدرضا رستمي” رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات مازندران با اعلام اين خبر افزود : در پي مراجعه زني به ماموران پليس فتا مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي اش بصورت اينترنتي از سوي افرادي ناشناس ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وي افزود : ماموران با انجام اقدامات فني و تخصصي و هماهنگي قضايي فردي به نام ” مريم . پ ” را بعنوان سارق اينترنتي شناسايي کردند.

سرهنگ رستمي خاطر نشان کرد : با شناسايي مخفيگاه متهم ، ماموران با هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

وي افزود : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ضمن اقرار به بزه انتسابي عنوان داشت ، با شاکي دوست بوده و زماني که کارت بانکي اش را در اختيار داشته ام با سوء استفاده از اعتمادش رمز اينترنتي کارتش را فعال کرده و در فرصتي مناسب اقدام به برداشت از حسابش کردم .

سرهنگ رستمي در خاتمه با هشدار به شهروندان از انان خواست : رمز کارت هاي بانکي را بر روي آنها يادداشت نکرده و يا در کنار آنها نگه داري نکنند و با تغيير دوره اي رمز عابر بانک خود ضريب امنيت آن را بالا ببرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *