فرمانده انتظامي شهرستان ” بابل ” مازندران ، از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي با 47 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .

سرهنگ ” علي فقيه عبدالهي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت کارت هاي عابر بانک از سوي فردي کلاهبردار که با شيوه اي خاص پس از جلب اعتماد شهروندان اقدام به سرقت کارت هاي عابر بانک مي کرد، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان بابل تصريح کرد : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي سرانجام رد اين کلاهبردار و سارق حرفه اي به نام ” اميد- ع ” 34 ساله اهل و ساکن شهرستان بابل را در يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان زدند .

وي افزود : با شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران با هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير کردند. سرهنگ فقيه افزود : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ضمن اقرار به 47 فقره کلاهبرداري وسرقت کارت هاي عابر بانک شهروندان ، اظهار داشت : با سوار شدن بر خودرو هاي عمومي در طول مسير با جلب اعتماد راننده خودرو به بهانه انتقال وجه به حساب خود، به علت همراه نداشتن کارت عابر بانک ، کارت و شماره رمز راننده خودرو را گرفته و در فرصتي مناسب از خودرو پياده شده و متواري مي شدم .

فرمانده انتظامي شهرستان بابل خاطر نشان کرد : اين فرد پس از سرقت کارت عابر بانک رانندگان در کمترين زمان ممکن با استفاده از دستگاه هاي کارت خوان در پمپ بنزين ها و فروشگاه هاي بزرگ اقدام به خريد کالا و برداشت وجه نقد از حساب اشخاص مي کرد. سرهنگ فقيه افزود : متهم که در آخرين عمل مجرمانه خود بيش از 34 ميليون تومان از فردي به جيب زده بود، با وجه سرقتي يک دستگاه خودرو و مقاديري طلا جات خريداري کرد .

فرمانده انتظامي شهرستان بابل گفت : متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *