فردی که با سلاح شکاری محیط بان سازمان جنگلداری را در لاریجان هدف قرار داده بود، توسط ماموران انتظامی شهرستان آمل شناسایی و دستگیر شد.

“سرهنگ ولی ا… گنجیان” فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی110 مبنی بر تیراندازی به سوی محیط بان سازمان جنگلداری در حوزه لاریجان، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه گزنک به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: این محیط بان منطقه که با تفنگ شکاری از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، جهت مداوا به مرکز درمانی اعزام و تلاش جهت شناسایی و دستگیری ضارب آغاز شد.

سرهنگ گنجیان در ادامه خاطرنشان کرد: محیط بان در اظهارات خود گفت که در حال انجام وظیفه در منطقه تحت پوشش خود بوده که با شکارچیان غیرمجاز درگیر و از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

گنجیان درادامه تصریح کرد: پس از بررسی های پلیسی و اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی شکارچی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه اظهار داشت: از متهم دستگیر شده یک قبضه سلاح شکاری بدون مجوز نیز کشف و ضبط و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *