هراز نیوز :عبدالوحید فیاضی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران  و نامزد نمایندگی مجلس در گفتگو با خبرنگاروبسایت “6 بهمن”درباره انتخابات آتی مجلس و نقش جوانان در این عرصه اظهار داشت: در انتخابات امسال جوانان حرف اول را خواهند زد؛ چرا که هم هرم سنی این قشر نسبت به گذشته بیشتر شده و هم هشیاری و بصیرت آن ها از دیگر اقشار جامعه بالاتر و عمیق تر است.

“تاسیس جبهه پایداری اقدامی خوب و بسیار مناسبی بود.”  این جمله آغازین عبدالوحید فیاضی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران و چهره محبوب جوانان نوری و محمودآبادی است که در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد. وی از علاقه و توجه خود به جبهه پایداری می گوید و تاکید می کند که ” اعضای این تشکل، آدم های شناخته شده و دلسوز نظام و رهبری هستند که با هدف پیگیری آرمان های انقلاب، کنار یکدیگر فعالیت می کنند.”
وحدت نیروهای ارزشی و سازوکار جبهه متحد اصولگرایان که این روزها به سوژه اول محافل سیاسی و رسانه ای کشور تبدیل شده، دیگر سوال ما بود که فیاضی در پاسخ گفت: این سخن که “وحدت اصولگرایان” اوجب واجبات و عامل اصلی موفقیت است، گفته درستی است، اما باید در نظر داشت که وحدت باید “حول محور ولایت” و “دفاع از ارزش ها” باشد. با توجه به این نکته، نظر بنده درباره سازوکار 7+8 همان نظر جبهه پایداری است. یعنی مخالف دادن سهم ویژه به آقای لاریجانی و آقای قالیباف هستم. جبهه متحد اصولگرایان باید متشکل از تشکل ها و گروه های اصولگرا باشد نه افراد حقیقی. سوال اصلی اینست که منطق این کار یعنی حضور ساکتین فتنه در مرکزیت تصمیم گیری برای اصولگرایان چیست؟

وی همچنین درباره نزدیکی مسئولین به کانون های قدرت و ثروت که در دیدار نمایندگان مجلس هشتم با مقام معظم رهبری نیز مورد اشاره معظم له قرار گرفت، تصریح کرد: خطری که سال هاست دارد نظام را تهدید می کند، همین مسئله است. حضرت امام (ره) همواره می فرمود که حاکمیت و مسئولین و نمایندگان مجلس از اشرافی گری و نزدیکی به ثروتمندان پرهیز کنند، چراکه این اشرافی گری خواستگاه اصلی کانون های قدرت و ثروت است. مقام معظم رهبری هم در دیدار با نمایندگان مجلس در خردادماه امسال بر این نکته تاکید داشتند که “اگر كسی بخاطر تأمین نمایندگی در مجلس بعدی، به صاحبان ثروت و قدرت نزدیك شود، خدا از این كار بسیار زشت نمی گذرد و انتقام الهی، حتماً بر سرنوشت او اثر خواهد گذاشت، ضمن اینكه این گونه كارها بر جامعه هم اثر منفی می گذارد.”

مشاور وزیر آموزش و پرورش در همین راستا ادامه داد: مردم باید مراقب این کانون های قدرت و ثروت و تحرکات آنها باشند و به آنها اجازه فعالیت های فراقانونی ندهند چرا که در صورت غفلت ملت، فتنه 88 از دل همین کانون ها بیرون آمد. اگر روزی برسد که نهاد قدرت از نهاد ثروت جدا شد، آن روز کشور ما روی آرامش را خواهد دید، والا همیشه از این ناحیه ضربه پذیر خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه درباره انتخابات آتی مجلس و نقش جوانان در این عرصه اظهار داشت: در انتخابات امسال جوانان حرف اول را خواهند زد؛ چرا که هم هرم سنی این قشر نسبت به گذشته بیشتر شده و هم هشیاری و بصیرت آن ها از دیگر اقشار جامعه بالاتر و عمیق تر است. امیدواریم که جوانان ما با تاسی از جوانان شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در مقاطع حساس، انقلاب را از گردنه های سخت عبور دادند، در راه ارزش ها و ولایت پیشقدم باشند.

One thought on “رقیب ناطق نوری :در انتخابات امسال جوانان حرف اول را خواهند زد”
  1. آقای فیاضی به اصطلاح مسلمون یه سری به سایت خودت بزن فقط داری توهین میکنی از خدا بترس اگه راست میگی فقط از توانایی های خودت بگو و برنامه ات رو اعلام کن و رای بیار اگر خدا خداست در پاسخ به توهینات مثل عدم صلاحیتت آبرویت را میبرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *