هراز نیوز :سردار علیجان میرشکار از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به علنی شدن نقشه دشمنان برای ترور فرماندهان سپاه از جمله سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی عاشق شهادت است و از تهدیدات نمی‌ترسد.

علیجان میرشکار در مراسم بزرگداشت شهدای روستایی این شهرستان اظهار کرد: تشکیل نیروی قدرتمند مردمی بسیج مستضعفان یکی از آینده‌نگری‌های ژرف، دشمن‌شناسی و تیزبینی سیاسی امام امت را نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: بعد از قبول قطعنامه 598 بسیج عملیاتی شد و هم‌اکنون وجود بسیج طلاب و دانشجویان نیز از ثمرات بزرگ در عصر جنگ نرم است.
میرشکار با انتقاد از نبود اقتصاد اسلامی برای صدور به ملت‌های آزادیخواه دنیا تصریح کرد: باید اقتصاد اسلامی را می‌نوشتیم زیرا هم‌اکنون اقتصاد اسلامی نداریم تا به کشورهای دنیا صادر کنیم.
مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اعلام اینکه برای تدوین اقتصاد اسلامی باید با وحدت حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب ر ا گردهم آوریم، گفت: باید دانش‌آموختگان علم اقتصاد دانشگاه‌ها و درس‌آموختگان مکتب قرآن و نهج‌البلاغه کنار هم بنشینند و با هم‌فکری اقتصاد اسلامی را تعریف کنند که برای همه ملت‌ها کارآمد باشد زیرا باید مهندسی فرهنگی در علوم اقتصاد اسلامی داشته باشیم.
میرشکار تاکید کرد: مطالبه ما از دولت و مجلس ایجاد زمینه هم‌اندیشی برای حوزه و دانشگاه است تا اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی تدوین و عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: نباید به هیچ وجه اقتصاد ما دنباله‌رو اقتصاد سرمایه‌داری باشد، ما نتوانستیم چیزی در این زمینه ارائه دهیم در صورتی که منابع غنی همچون قرآن، نهج‌البلاغه و احادیث معصومین را در اختیار داریم و با این مخازن عظیم در همه زمینه‌ها حرف‌هایی برای گفتن آماده است اما حرف‌مان را نتوانستیم تدوین کنیم.

* نتوانستیم با قرآن و احادیث، اقتصاد اسلامی تدوین کنیم
میرشکار با تاکید اینکه شهدا در جبهه جنگ نظامی و سخت مردانه ایستادگی کردند، گفت: هم‌اکنون چهار جبهه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی روبه‌روی ما است پس باید در این زمینه‌ها دنباله‌رو شهدا باشیم.
وی با اشاره به اینکه دنیا امروز به خاطر عملکرد شهدا ما را جنگ‌طلب معرفی می‌کند، اضافه کرد: کوتاهی ما است که نتوانستیم شهدا را به جهانیان معرفی کنیم تا به آنها بفهمانیم شهیدان چه افراد پاک و بزرگی هستند.

* سردار سلیمانی عاشق شهادت است و از تهدیدات نمی‌ترسد
یکی از فرماندهان ارشد هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه باید دقت کنیم امروزه دنیا با چه حربه‌ای می‌خواهد به ما ضربه بزند، عنوان کرد: دنیا علم خود را به رخ ما می‌کشد، ما اگر از علم‌اندوزی و نوآوری عقب بیفتیم نمی‌توانیم در مقابل‌شان کاری بکنیم.
میرشکار با اشاره به تهدید ترور سرداران ایران اسلامی از سوی کشورهای تروریستی تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی تا آن جایی موجب خشم آمریکا شده که مسئولان آمریکایی در نشستی آشکار دستور ترور و کشتن او را می‌دهند و در فضای اینترنتی نقشه منزل‌اش را طراحی می‌کنند.

* شهادت در راه خدا از بهترین آرزوهای سردار سلیمانی است
وی سلیمانی را عاشق و شیفته شهادت برشمرد و گفت: این فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در جمع بسیجیان در مورد این تهدیدات می‌گوید که  شهادت برایم اوج افتخار است و در دعایش آرزوی شهادت در راه خدا را از خالق خود می‌خواهد.
میرشکار خاطرنشان کرد: وظیفه ما در عصر حاضر استعدادیابی علمی است تا افکار را ساماندهی و سازماندهی کرده و همیشه مسلح به سلاح علم، معرفت دینی و بصیرت سیاسی شویم.
وی قرآن را دستورالعملی بزرگ برای زندگی دنیوی و اخروی دانست که باید در جامعه اسلامی پیاده شود و تصریح کرد: اگر خود را با قرآن هماهنگ کردیم رستگار و جاوید هستیم.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *