هراز نیوز : عصر جمعه مراسم تجلیل از خبرنگاران و معرفی برگزیدگان در تالار بانک ملی بابلسر با حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی مازندران ، نمایندگان مجلس، مدیران کل فرهنگ و ارشاد و میراث . وگردشگری و مدیران شهرستان‌ها و اعضای خانه مطبوعات استان مازندران برگزار شد .

آخرین بخش و مهم‌ترین قسمت این مراسم، تقدیر از آثار برتر جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها بود که در این میان از بین بیش از 500 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، هیات داوران حدود 50 نفر که در بخش‌های مختلف از جمله صفحه‌آرایی، تیتر، خبر، تحلیل و تفسیر، گزارش، مصاحبه، عکس، مقاله و مصاحبه، حایز رتبه‌های برتر شدند، را با اهدا تندیش جشنواره ، لوح تقدیر و هدیه نقدی  مورد تقدیر قرار دادند

به گزارش هرازنیوز در بخش مصاحبه اثر نعمت الله قربانی ( گفتگو با ببر مازندران امام علی حبیبی ) به عنوان یک از سه مصاحبه برتر و دربخش گزارش ،اثر کبریا مقدس ( آب انبار سیصد ساله آمل ) به عنوان یکی از سه گزارش برتر تندیس و لوح جشنواره را از ان خود کرد .

آثار  ارسالی از سوی خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان آمل  در مجموع 5  جایزه جشنواره را از آن خود کرد آثار خانم  ها الناز پاکنیا از خبرگزاری فارس( در بخش گزارش رسانه های مجازی ) و بهناز اعظم رحیمیان از هفته نامه صبح آمل ( در بخش گزارش مطبوعات)   و اثر آقای بهروز خسروی در بخش عکس از آمل تندیس و لوح جشنواره را از آن خود کرد .

IMG_2440 IMG_2436 IMG_2434 IMG_2441

 

9 thoughts on “درخشش خبرنگاران هرازنیوز در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران +عکس”
  1. سلام باز هم موفقیت و باز هم تبریک دوستان خسته نباشید جناب آقای نصیری تبریک صمیمانه بنده رو پذیرا باشید

  2. مهندس نصیری مبارک باشه ، تبریک میگم با آرزوی موفقیت های بیشتر

  3. هم محلی موفق باشید , مثل همیشه

  4. سلام: موفقیتی که توسط این عزیزان آنهم درعرصه خبروتصویربه دست آمده چیزی نیست جزهمان نیروی بالقوه جوانان آملی که ان شاالله قبل ازبه هدررفتن توسط مسوولین شهرستان واستان دیده وبه فعل درآیندبه .ضمن تقدیروتشکرازهمه این خوبان برگزیده ،مطمئنااین موفقیتها درسایه همکاری وبعضارقابتهای سالمی است که سبب بروزاستعدادها شده وازهمین جا ازجامعه خبرنگاری شهرستان نخبه پرورآمل تقذیروتشکرنموده و بعنوان یک شهروندآملی خودم رادراین شادی شریک میدانم .مردم آمل مبارکتان باشد.

  5. به دوستان خبرنگارم صمیمانه تبریک میگم و براشون آرزوی موفقیت دارم به خصوص روزبه نصیری عزیز که سایتشون رتبه دوم رو در بین رسانه های مجازی استان کسب کردن.
    پیروز باشید

  6. سلام به تمامی دوستانی که دراین را موفق بودن امیدوارم
    درتمام کارهای زندگی هم موفق باشن

  7. سلام به تمامی دوستان که دراین راه خبررسانی موفق بودن امیدوارم درتمامی کارهای زندگی موفق باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *