هراز نیوز :
خیلی خوشحالم. چون تیم خیلی خوب و جوانی را بردیم.
خولیو ولاسکو در کنفرانس مطبوعاتی بازی ایران – آرژانتین با بیان جملات فوق، حرف هایش را آغاز کرد و گفت: امروز ما خوب سرویس زدیم و پاسور حریف هم آنقدر که ما نتظار داشتیم به حمله هایش سرعت نداد. در تیم ما گاهی سیستم سرویس و دریافت خوب کار می کند که امروز روز خوبش بود. البته ما از ست دوم که مهدی مهدوی را به خدمت گرفتیم برای این بود که او خیلی خوب دفاع می کند و دفاع ما با وجود او محکم شد.
ولاسکو در پاسخ به سئوالی که پرسید: چقدر از کسب پیروزی های دیروز و امروز خوشحالید، گفت: خوشحالتر از آنکه انتظارش را داشتیم.
همچنین در جواب خبرنگاری که بازی های مرحله سوم ایران مقابل ایالات متحده، چین و مصر را برای ایران آسان خواند، گفت: هرگز اینطور نیست. امریکا تیمی است که دفاع و دریافتش سیستم دارد. همیشه بازی مقابل چنین تیم هایی بسیار دشوار است و به آمادگی ذهنی بالایی نیاز دارد. مصر هم طی سال های اخیر ما را در زیرگروه لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان برده و اتقافا بازی مقابلش خیلی هم سخت است. ما باید دیوانه باشیم که ان را اسان فرض کنیم. چین اما در زمین مشخص می شود که چه تیمی است. چون اگر خوب بازی کند، برای هر تیمی که مقابلش باشد دردسر درست می کند.
ولاسکو در ادامه این پاسخ گفت: البته ما یکباره به هر سه بازی نگاه نمی کنیم. بازی به بازی پیش می رویم. حریف بعدی ما ایالات متحده است و حالا ما فقط به امریکا فکر می کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در انتهای این جلسه به خبرنگاری که پرسید: تمرین های شما برای تقویت ذهن بازیکن ها چیست، گفت: تمرین روانی در کنار و جریان تمرینات تکنیک و تاکتیک انجام می گیرد و اینطور نیست که تمریناتی جدا از وقتی که برای تمرین فنی تیم در نظر گرفته ایم داشته باشد. رفته رفته در طول تمرینات کاری می کنیم که روحیه عمومی و کار گروهی تیم بالا برود.

 

2 thoughts on “خولیو ولاسکو در کنفرانس مطبوعاتی بازی ایران – آرژانتین :حالا فقط امریکا!”
  1. یکی از فهیمترین و با سواد ترین مربیان دنیا را در اختیار داریم.امیدوارم قدرش را بدانیم.ولاسکو ممنونتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *