حجت‌الاسلام رسول علیخانی صبح امروز در همایش تعامل و هم‌اندیشی یاوران مساجد و بقاع متبرکه با مشارکت اداره اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه در آمل با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال تاکنون به سمت مدیریت جهادی گام ارزنده‌ای برداشته شده، اظهار کرد: با برگزاری این همایش سعی شده با حضور یاوران هیئت امنا، حوزه‌های مقاومت بسیج و مبلغان دینی و مذهبی به سمت و سوی مدیریت جهادی قدم اساسی برداشته شود.

علیخانی با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی از یک خط شناخته شده به عنوان ولایت فقیه گرفته می‌شود، افزود: یاوران حق باید بدانند که با کار جهادی می‌توان به یک نتیجه رضایت‌بخش دست یافت.

وی بیان کرد: هر نهاد و سازمانی در مساجد وظایفی دارند که اوقاف در این امر وظیفه‌اش جهادی و تعامل است.

علیخانی با اعلام اینکه در این راستا اوقاف به دنبال ایجاد اختلاف نیست بلکه هدفش به سمت خداوند است، اذعان کرد: در این راستا کسانی که چندین سال در مساجد خدمت کردند امروز باید میدان کار را به جوان‌ها بدهند که با انرژی بیشتر کار جهادی در مساجد صورت گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت باید در مساجد حضور داشته باشند، تصریح کرد: اگر به دنبال برقراری امنیت در جامعه هستیم باید دوشادوش پایگاه‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یاوران حق باید تصور اینکه پایگاه‌ها آمده‌اند تا مساجد را تسخیر کنند را از ذهن خود دور کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *