نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکل شرکت خوش‌نوش ساری مقرر شد که با مسئولان بنیاد برکت برای پیگیری فعالیت مجدد این واحد تولیدی مذاکراتی انجام شود.

محمد دامادی پس از برگزاری جلسه مشترک فرمانداری، شجاعی دیگر نمایند شهرستان ساری و میاندورود و سرمایه‌گذار شرکت خوش‌نوش ساری درباره مشکلات کارگری که برای این شرکت وجود دارد، در ساری اظهار داشت: این شرکت اعلام کرد که نمی‌تواند نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام کند.

وی بیان داشت: در این جلسه رایزنی برای علت عدم پرداخت حقوق در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به متولیان شرکت اعلام شد اگر شما که توان پرداخت حقوق و فعالیت این شرکت را نداشتید چرا اقدام به خرید این موسسه کردید.

وی افزود: نتیجه این شد که با بنیاد برکت برای ادامه فعالیت این شرکت صحبت شود تا در صورت مساعدت این موسسه زمینه شروع به کار دوباره این واحد تولیدی فراهم شود.

دامادی اضافه کرد: اگر کارفرما نخواهد کار انجام دهد بنیاد برکت در این واحد ورود پیدا کند تا مشکلات کارگری این واحد تولیدی که برای کارگران مشکلات جدی ایجاد کرد رفع شود.

به گزارش فارس، به دلیل مشکلات مالی که شرکت خوش‌نوش ساری که از قدیمی‌ترین واحد‌های تولید نوشابه گازدار در استان مازندران است، نمی‌تواند حقوق پرسنل خویش را پرداخت کند.

پرسنل این شرکت مدت‌های زیادی است که با بحران مالی مواجه هستند، در سال جاری این موضوع در جلسه‌ای که مسئولان شهر ساری در مصلی برای رسیدگی عمومی به رفع مشکل مردم در دستور کار قرار دادند بیشتر خودنمایی کرد.

پرسنل شرکت از نمایندگان شهرستان ساری و میاندورود درخواست کردند که برای رفع مشکل شرکت ورود جدی‌تری داشته باشند.

به گزارش فارس، جلسه رفع مشکل شرکت خوش نوش ساری امروز در فرمانداری ساری برگزار شد و قرار است پس از رایزنی با مسئولان بنیاد برکت نتیجه پیگیری به اطلاع مردم رسانده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *