علی ردایی بخشدار سابق شهرستان چالوس پس از هشت سال خدمت امروز تودیع و صدرالله ردایی به ‌عنوان بخشدار جدید معرفی شد.
 علی ردایی امشب در مراسم تودیع خود که با حضور مسئولان شهرستانی در سال شهید آوینی چالوس برگزار شد، اظهار داشت: در طول مدت هشت سال خدمت خود تمام سعی خود را در راه خدمت صادقانه به مردم صرف کردم.

وی با اشاره به سوابق فعالیت‌های خود در شهرستان چالوس خاطر‌نشان کرد: خدمت در آموزش‌وپرورش و خدمت در سه دوره از شوراهای اسلامی مرزن‌آباد علاوه بر این مدت فعالیت در بخشداری چالوس همه را مرهون هدایت طلایه‌داران خدمات ارزشمند در شهرستان چالوس و اعتماد مردم هستم.

بخشدار سابق چالوس با بیان اینکه در طول خدمت به هیچ گروه و جناحی متصل نبودم، تصریح کرد: خط ما خط ولایت است چون عزت و موفقیت ما در گرو ولایت مداری‌است و نگاه و دیدگاه من حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات مدیریتی یک امر بسیار طبیعی است بنده در طول خدمتم به‌هیچ وجه به جناح، باند یا گروهی دل نبسته‌ام، زیرا تنها راه عزت، موفقیت و سربلندی خود را در این نظام مقدس تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه می‌دانم.

ردایی خدمت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانست و گفت: مهم‌ترین و بالاترین شأن مسئولان خدمت به مردم است و باید همه توان و ظرفیت خود را جهت خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم به‌کار گیریم.

وی اذعان داشت: به‌عقیده من “انتخاب” از “انتصاب” ارزشمندتر است چرا که در انتخابات رضایت و اعتماد مردم محک زده می‌شود و این وظیفه منتخبان را برای جلب اعتماد بیشتر دو چندان می‌کند.

بخشدار سابق چالوس با اعلام اینکه تفکر من و ایده من ولایت‌مداری است و در هر جایگاهی که باشم شان و منزلی جز نوکری مردم ندارم،گفت: هر شهروندی از شهرستان چالوس در این برهه از زمان به کمک و همکاری بنده احتیاج داشته باشد من در راه خدمتگزاری با تمام وجود آماده هستم.

وی خبرنگاران را پیشگامان عرصه خدمت و فعالیت دانست و در پایان خاطر‌نشان کرد: از تمام مسئولان و شهروندان چالوس در طول هشت سال خدمتم در سمت بخشدار مرکزی چالوس که زمینه تعامل و خدمت‌رسانی صادقانه را همواره فراهم می‌کنند سپاس‌گذاری و قدردانی می‌کنم.

* با عزمی راسخ آماده خدمتگزاری هستم

بخشدار جدید شهرستان چالوس نیز در این مراسم اظهار داشت: با عزمی راسخ به میدان کار و خدمت آمده‌ام تا بتوانم برای مردم این منطقه مثمرثمر باشم.

صدرالله ردایی، نگاه مشارکتی را در اولویت خدمت‌رسانی به مردم چالوس عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندم تا از نظرات سودمند شورای بخش، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی برای تحقق اهداف کشور و سازمان گام برداریم.

وی خاطر‌نشان کرد: شوراهای اسلامی و دهیاران سربازان خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند.

بخشدار جدید بخش مرکزی چالوس اعلام کرد: هر شورایی بتواند در حل مشکلات و منازعات مردم گام بردارد و مشکلات را به درستی حل‌وفصل کند مورد استقبال بخشداری قرار می‌گیرد زیرا از این طریق می‌تواند بار فعالیت‌های سازمان را کم کند.

به گزارش فارس؛ در این مراسم از خدمات چندین ساله علی ردایی”بخشدار مرکزی” چالوس با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930416001424#sthash.X8heWLwm.dpuf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *