با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل و چند تن از عکاسان حرفه‌ای و باسابقه در زمینه‌های عکاسی آزاد، فتوژورنالیسم و مدرسان این حوزه، کانون عکاسان آمل راه‌اندازی شد.
محمد محمدی در این جلسه با ابراز تشکر از عکاسان شرکت‌کننده و سایر تلاشگران این هنر در برگزاری جشنواره تی تی که اردبیهشت امسال در آمل برگزار شد،  گفت: بخش عکس در این جشنواره بدون حاشیه بود اما بیشترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل افزود: این استقبال نشان از این است که در این شهرستان استعدادها و عکاسان خوبی مشغول فعالیت هستند که به دلیل عدم تشکیل کانون یا انجمن ارتباط با این هنرمندان بسسیار سخت شده است.
محمدی با بیان اینکه هنرمندان عکاس آمل با توجه انتخاب و جدیت هیات موسس این کانون دوران بسیار خوبی را جهت ارتقا مباحث هنری و فرهنگی خواهند داشت، تاکید کرد: اعضای هیئت موسس این کانون همچنان که در راه‌اندازی این کانون نقش بسزا داشته اند دامنه انتظارات و توقعات را نیز بالا برده‌اند و برای تحقق برنامه‌های خود می‌بایست در جذب جوانان علاقمند تلاش کنند.
وی ابراز داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل حمایت‌های معنوی خود را از کانون عکاسان آمل همواره خواهد داشت و با در اختیار قرار دادن اتاقی در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) و برخی از امکانات تا آنجا که مباحث بودجه اجازه می‌دهد حمایت مالی نیز خواهد داشت.
محمدی با اشاره به اینکه کانون عکاسان آمل پیگیری مباحث آموزشی عکاسان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد، افزود: حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و برگزاری نمایشگاه داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌هایی است که این کانون در اساسنامه خود گنجانده است.
محمدی دراین جلسه عکاسان علی سلحشور، داریوش منصوری، ناصر شاکری، روزا محمودی و مجید نیکجو را به عنوان اعضای هیئت موسس کانون عکاسان آمل اعلام کرد و گفت: اعضا با توجه به اساسنامه‌ای که خود در تدوین آن نقش داشتند کار خود را از تیرماه آغاز خواهند کرد.
در این جلسه مصوب شد که از میان این اعضا یک نفر به عنوان رئیس کانون و وظایف سایر اعضای کانون نیز مشخص شود.
2 thoughts on “کانون عکاسان در آمل راه‌اندازی شد”
  1. با سلام
    چرا اسامی بعضی از عکاسان بنام شهرستان آمل در این جلسه حضور نداشتند و اسمی هم از انها برده نشده است ظاهرا تمامی عکسهای مراسمات شهری را این اقایان می گرفتند و بس اامی را همه مردم می دانند یا شاید باز هم یک نون دونی باز شده و عده ای برای تصاحب ان نقشه می کشند

  2. پس عکاس های خبری فارس ایسنا کجا بودن؟
    نکنه دورشون زدین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *