392510_897هراز نیوز : نیروهای ارتش سوریه و مقاومت اسلامی در ادامه پیشروی در استان ادلب یکی از فرماندهان گروه تروریستی “داوود” که تابعیت تونسی دارد را به هلاکت رساندند.

«سفيان اسماعيل دعدوع» ملقب به “ابومعاویه” سرکرده گروه داوود وابسته به تکفیری‌های جندالشام که گفته شده از عوامل اصلی شهادت حاج اسماعیل حیدری مستند ساز ایرانی بوده است توسط نیروهای ارتش به هلاکت رسیده است.

اسماعیل حیدری پاسدار دلاور اسلام به همراه شهید هادی باغبانی مرداد سال 92 در اقدامی تروریستی به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

منبع:خبرگزاری اهل بیت(ع)-ابنا

5 thoughts on “عامل شهادت شهید اسماعیل حیدری به هلاکت رسید”
  1. فیلم شهادت شهید حیدری و شهید باغبانی را همه دنیا دیده اند، فکر نمی کنید این طرز خبر زدن یا حتی نقل آن از رسانه ای دیگر توهین به شعور مخاطبی است که فیلم را دیده است؟ شان شهید حیدری را پایین نیاورید وی مدافع حرم بوده است و از سر غیرت دینی خود به سوریه رفته بود این چیزی است که به روشنی از ان فیلم بر می آید، چرا به دروغ می گویید مستند ساز؟

  2. هراز نیوز موفق باشید .خبر خوشی برایمان بود

  3. اقای ناشناس محترم یا شما خودت نمی دانی میدان جنگ چیست و یا اینکه ؟؟؟
    برادر من در میدان جنگ هندوانه نمی دهند و خبرنگار عکاس و هر شخصی در این میدان مسلح می باشد
    مگر نمی دانی ان وحشی ها به کسی رحم نمیکنند و همه را به باد رگبار میگیرند سفیران سازمان ملل را به رگبار بستند .
    شما ظاهرا غیرت نداری هر کس به مقدسات ما توهین کند پدرش را در می اوریم تو هر کجا و هر کشوری می خواهد باشد

  4. اقای محمدزاده عزیز،
    درک وظیفه خبررسانی و خبرنگاری روشن است، کارکردها و ابزار آن هم روشن است، لوازم دفاع و صیانت از این ها هم روشن است، احتراما به استحضار حضرتعالی می رسانم، در هیچ کجای دنیا هیچ خبرنگاری مسلح نیست، برای دفاع از تیم های خبری اسکرت مسلح در نظر می گیرند نه اینکه خبرنگار را مسلح کنند.
    اما بعد، حمیت و تعصب بر اندیشه مهم است اما مهم تر از آن تفحص در ریشه است، ادبیاتی که بکار برده اید نشان می دهد که تعصب در اندیشه دارید اما تفحص در ریشه ندارید.
    شما را به مطالعه بیشتر و تحقیق و جستجوی بیشتر دعوت می کنم.
    موفق باشد

  5. با سلام
    لطفاً خبر ها را واضح و درست درج نمائید.زیرا امروز عصر ارتباطات می باشد و دیگر گذشت آن زمان…… .
    شهید حیدری مدافع حرم حضرت زینب بود و ما به شهادتش افتخار می کنیم .یعنی چی مستندساز ما که از این حرکت شما چیزی نفهمیدیم فقط می تونم بگم قبل از اینکه شما خبری درج کنید مردم همه چیز رو می دونند پس لااقل درستش رو درج کنید که خدای ناکرده به اعتبار این سایت خدشه ای وارد نشه. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *