رئیس شورای اسلامی شهر آمل  ، ضمن گرامیداشت روز شورا به همکاران ،همه اعضای شورای اسلامی در استان مازندران و سراسر کشور،شورای اسلامی دوره چهارم را یک مجموعه طلایی تلفیق شده از تجربه و جوانی عنوان کرد و گفت : با توجه به این که شورای دوره چهارم از پشتوانه تجربه ۳ دوره گذشته برخوردار است،می توان گفت به ثبات جایگاهی رسیده و تا حدودی مجموعه قوانین و فعالیت های شورا هدفمند شده است .

خسرو ابراهیم زاده با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی شورهای اسلامی اظهارکرد: اگر به موانع پیش روی شورا بخواهیم اشاره کنیم می بینیم که شورا وشهرداری به شکلی مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند ،اما اختیارات کاملی ندارند.ادارات خدمات رسان زیادی وجود دارند که به راحتی تخلفات اداری و سازمانی انجام می دهند. البته برای برطرف کردن این چالش طرحی در مجلس مطرح شد که در صورت تصویب می تواند رویکرد و دروازه جدیدی را در مدیریت شهری ایجاد کند.

ابراهیم زاده افزود : از طرفی نگاه مردم به شوراها در انتخاب اعضاء تخصص محور شد. این نگرش نشان می دهد که مردم به شوراها نگاهی همه جانبه دارند.باکمی دقت در انتخاب اعضای شورای چهارم سراسر استان می بینیم که انتخاب ها از معیار قومی فاصله گرفته است.

برهمین اساس شاهد شورای اسلامی مرکب از تجربه و جوانی و تخصص در شهرها ی استان هستیم که این ترکیب می تواند برای هر منطقه ای نتیجه بخش باشد.رئیس شورای اسلامی شهر آمل خاطر نشان کرد :معتقدم دوره گذرا شورا گذشته است.دست کم در شهر خودمان می بینیم که تجارب اعضای دوره های پیشین بهره برداری می شود و با نگاهی توسعه طلبانه برای منافع همگانی راهکارهای مناسب برای شهر انتخاب می شود ،ابراهیم زاده گفت:شاید تا دوره قبل شورای اسلامی شهر،شورای اسلامی شهرداری نامیده می شد و کارایی محدودی در شهرها و زندگی مردم داشت،اما به جراًت می توان گفت که امروز این شورا متشکل از یکایک شهروندان آمل با هرگرایش و جایگاه است و برای خود استقلال کاری دارد.تلاش مااین است که بر مجموعه مدیریت شهری در همه بخش ها نظارت داشته باشیم.

اگر در نگاه به فعالیت های ۷ماه گذشته ما دقت شود می بینید که یکی از شهرهای برتر استان بودیم و پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی ،ورزشی و خدماتی را بر اساس خواسته شهروندان دنبال کردیم.

این مسئول اظهار کرد:بودجه سال ۹۳ هم در شهر آمل به شکلی تخصصی بسته شد.این فعالیت ها نشانه استقلال کافی در نهاد مردمی شورا و احترام به خواست مردم است.شورا باید بر اساس خواست مردم تصمیمی منطقی را اتخاذ کند و با توجه به محدودیت اعتبار با اولویت بندی در اجرای طرح ها،مسیری هموار را برای رسیدن به جامعه توسعه یافته و دور از چالش ها و آسیب های متعدد فراهم آورد.

وی افزود :به طور کلی همانطور که شورای اسلامی در قانون یک مجلس محلی نامیده می شود،در آینده با گسترده تر شدن محدوده اختیارات شورا، موفقیت های بیشتر این نهاد برآمده از جامعه را در سراسر کشور شاهد خواهیم بود.

زیرا رویکرد و درخواست مردم روز به روز تخصصی تر می شود و همین نیازهای مردمی انگیزه شورا برای پیشرفت و برداشتن گام های جدید را بیشتر خواهد کرد.براین باورم که با این رویکرد شورای اسلامی دوره چهارم دست کم در مازندران خدمتی نو را به مردم ارائه خواهد کرد.

11 thoughts on “ابراهیم زاده : نگاه مردم به شوراها در انتخاب اعضاء ،تخصص محور شد”
  1. جناب ابراهیم زاده ،ازاینکه شماجوان مدیروپاک وبادل وجراتی هستی برمنکرش لعنت ولی شمااخیرادومعرفی مدیرداشتی که اولی به دلایل نامعلومی( برای مردم)منتفی شدودومی که شهردارمحترم وهیئت رئیسه شورابرای تاکسیرانی منتصب کرده بودن اینباربه دلیل نفوذدارودسته محمد.ج ونائ…وخ م.پ ومتاسفانه اشخاص بیرونی دیگردرشورا،ختم به سرانجامی خوش نشد. حال شماباید2راه راانتخاب کنیدیایکبارمثل گذشته مدیریتی ات درهیئت رئیسه فدراسیون هندبال کشور،ومناصب دیگراقتدارخودراباشفاف سازی وانعکاس این اتفاقات کثیف درکشورجمهوری اسلامی ایران ،به خصوص به نهادهای امنیتی وریشه کن کردن این جریان زشت ومتلاشی کردن آدمهایی مانندم.جو… یا م. پ یاباند نا…ج و… استخوان گیرکرده درگلوی مدیریت نووپیشرفت شهررابیرون آوری ویا اینکه مانندروسای قبلی شورای شهرباآنها یابه توافق برسی ویامداراوبعضاکسب اجازه نمایی… صندلی شمابه مثابه سنگرهاییست که مدیران متخصص کربلای ایران 2راه داشتندیادشمن داخلی وخارجی رانابودکنندویابه مقام رفیع شهادتنائل شوندولی…..یاحسین آقای رییس

  2. سلام وخسته نباشیدبه منتخبین جان برکف مردم آمل: ابراهیم زاده،محمودی پاتی،تسلیمی،قدرت،قاسمی،آذرگشت،یوسفی نژاد،تورنگ. وسلامی دیگربه پژومان،صالحی،ناییج نژاد،توسلی،قربانی. ان شالله خداوندقسمت کندتااینبارسلام وخسته نباشیدجمعی داشته باشیم ودم انتخابات بعدی مجبوربه انتخاب افرادجدیدنباشیم.

  3. خیلی تابلو سلام کردی آریایی جان بهتره جای سلام اول با سلام دوم عوض بشه یعنی دادن یا ندادن پست به بعضی ها نوع سلام ها رو هم مشخص میکنه………..؟

  4. آقای خسرو عزیز
    گفتی اعضا تخصصی محور شدن .
    سئوال اینجاست حضرتعالی چه تخصصی داشتی …
    دوم ع.ق تخصصش چیه بغیر از اون کارهایی در شورای سوم انجام داد …
    یا تخصص آقای آذرگشت بعنوان رئیس کمیسیون فرهنگی چیه ؟
    کدام طرح فرنگی جهت مردم ارائه شد ؟
    یا صالحی تخصصش چیه ؟ یا توسلی ؟ و…….
    رای گرفتن از مردم تخصصص نمی خواهد فن می خواهد از … بپرسید ؟

  5. اگر پارک مادر در هراز را با پارکهای دیگر در مناطق شهری نگاه کنی و مقایسه کنی .دقیقا نگاه یکسان شورا به مناطق مختلف شهر را دقیقا می بینی.
    داداشای من مردم حالیشونه
    بی خود صبح تا شب عکستون تو سایتها و مجلات نزنین برین جاهای عقب مانده شهر بگردین درد مردم چیه ؟

  6. از تصمیم منطقی شورا در انتخاب مدیر عامل تاکسیرانی دیدیم که چه جوری آبروداری کردین .
    دست گذاشتن رو دوش هم عکس گرفتن همدلی رو نشون نمی ده بلکه تصمیم واحد گرفتن همدلی رو نشان می دهد

  7. جناب آقای ابراهیم زاده چرا از دوستانی که شمارا از ته قلب دوست دارند و کوته نگری و کوته فکری بعضی از سیاستمداران در مورد شورا را قبول ندارند و نمی پسندند مثل استاد سید رضا فاطمی ، کمک نمی گیرید و پست مسئولیت برایش درنظر نمی گیرید. به خدا اگر تمام پول های عالم رابه این مرد بدهی یک ریال خیانت در کارش نیست.

  8. اصلاح-
    جناب حضرت مستطاب رسولی به عرض برسانم چراپیله کردی به آقای فاطمی . کوته نگری سیاستمداران منظورجناح چپ نیست که دراین دوره ازشورا ماشاء ا.. زیاد راه یافته اند. راستی مگه آقای فاطمی تو اداره کل آموزش وپرورش نیست؟ پس کار تو شورا وشهرداری به چه دردش می خوره!

  9. شنیدیم آقای تابراهیم زاده می خواهد آقای فاطمی را معاون فرهنگی شهردار بکند.درسته

  10. ابوالقاسم دیگه شوخی نکن خسرودیگه باتوکاری نداره.بد هست غلط هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *