هراز نیوز :سید جعفر رسولی سرپرست فرمانداری آمل با اشاره به روش نوین یادگیری نهج البلاغه در این مرکز اظهار داشت : همه مدیران شهرستان باید مفاهیم عمیق نهج البلاغه و فرامین حضرت علی (ع) را به این روش بیاموزند.

سرپرست فرمانداری آمل عصر شنبه در بازدید از این مرکز با پیشنهاد ثبت رسمی بوستان نهج البلاغه آمل تصریح کرد : با ثبت بوستان نهج البلاغه، این مرکز به یکی از موثرترین و ماندگار ترین موسسه های قرآنی و مذهبی تبدیل خواهد شد.

بوستان نهج البلاغه آمل سال گذشته با تلاش هیئت جانبازان آمل تاسیس و با هدف احیای فرهنگ نهج البلاغه در جامعه به ویِژه شهرستان آمل به فعالیت خود ادامه داد.

یدالله شهسوار مسئول هماهنگی امور این مرکز ضمن اشاره به اینکه استان مازندران با وجود اینکه در گذشته مرکز علویان  و اتاق فکری برای عالم تشیع بوده افزود : اما متاسفانه نهج البلاغه در شهر آمل با مهجوریت مواجه است و امروزه توجه زیادی به مفاهیم و فرامین آن نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان در این مرکز در دوره های 4 ماهه توسط اساتید مجرب آموزش می بینند گفت : طی یک سال گذشته  در دوره اول 170 نفر، دوره دوم 180 و در دوره سوم 180 نفر شرکت کردند.

لازم به ذکر است : این دیدار با همراهی محمد محمدی رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی آمل، معاون سیاسی فرماندار، محمد نسب رئیس اداره آموزش و پرورش، احمد سیفیان عمران رئیس بنیاد شهید آمل و سید آقا بزرگ حسینی رئیس کتابخانه های عمومی آمل و در حضور خبرنگار هرازنیوز انجام شد.

همچنین محمد نسب رئیس اداره آموزش و پرورش امل در این ادامه این دیدار با اعلام اینکه آموزش و پرورش آمادگی دارد کلاس های مدارس آمل را در اختیار این مرکز قرار دهد گفت: کسانی که دوره های آموزشی این مرکز را با موفقیت طی کنند از طرف آموزش و پرورش گواهی رسمی پایان دوره خواهند گرفت.

عکس و گزارش: فائزه سلیمی

IMG_5648

IMG_5641

IMG_5643

IMG_5644

IMG_5647

IMG_5649

IMG_5651

IMG_5653

IMG_5654

One thought on “نهج البلاغه با مهجوریت مواجه است + عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *