آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی مازندران  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات  آیت الله آملی برگزار شد .

هراز نیوز :در ابتدای این مراسم حجت الاسلام علی اصغری رییس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی با قدرداني از بسیج دانشجویی برای برگزاری اردو های جهادی گفت : ارزيابي ها نشان مي دهد که برگزاری اردو های جهادی بسیار مناسب بوده است .

وی اردوهای جهادی را معنای واقعی بسیج بیان کرد و یادآور شد: بسیج منشا خیر و برکت است و این در اردوهای جهادی به خوبی نمود پیدا کرده است.

 رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در سخنانی بسیج را واژه مقدسی برشمرد که می‌توان با آن امور بسیاری را پیش برد و تصریح کرد: تا زمانی که انسان به وارستگی دست نیابد ارزش یک بسیجی را نمی‌داند.

 

حجت‌الاسلام علی اصغری با تاکید بر اینکه ارزش بسیجی در ذوب شدن در ولایت معنا پیدا می‌کند، افزود: بسیج پیمودن راه‌های معنوی است.

دکتر حمید لزگی مسوول بسیج دانشجویی استان مازندران در جمع دانشجویان جهادگر بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی ، ضمن تقدیر از عملکرد جهادگران بسیجی این استان  گفت: جهادگری جوانان  دانشجو در عرصه های مختلف خدمت رسانی راهی برای عینیت بخشیدن به شعارهای اساسی نظام از جمله خدمت به مردم و برپایی عدالت اجتماعی است.

وی دانشجویان و جهادگران روستاهای محروم را سفیران انقلاب خواند و گفت: باقیات و صالحات کار شما همراه با توصیه مقام معظم رهبری که ایجاد امید و نشاط در جامعه است؛ همراه شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در ادامه اردوهای جهادی را عامل ترویج تفکر انقلاب اسلامی دانست و افزود: جوانان شرکت کننده در این اردوها تفکر انقلاب اسلامی را به روستاها و دیگر مناطق برده و در عمق بخشی به رابطه نظام با مردم نقش موثری ایفا می کنند.

 

سید علی سلیلی هم در این مراسم به تبیین تاثیر ابعاد متخلف برگزاری اردوی های جهادی در سطح کشور پرداخت .

 

در ادامه آیین تقدیر و تشکر از سید حسین قاسم زاده مسوول سابق بسیج دانشجویی واحد آیت الله آملی و معارفه بهرام نور محمدی مسوول جدید بسیج دانشجویی این واحد با اهدا لوح تقدیر صورت گرفت .

 

حسین قاسم زاده در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه مسوولان دانشگاه در زمان مسوولیت خودش اذعان داشت :دکتر فاضل لاریجانی ریاست دانشگاه در زمان مسوولیت اینجانب نهایت محبت و مساعدت را داشتند و همچون پدر معنوی برای بسیج دانشجویی بودند .

بهرام نور محمدی مسوول بسیج دانشجویی جدید این واحد نیز از استقبال بسیجیان در برگزاری همایش تجلیل از دانشجویان بسیجی اردوهای جهادی “شکوه هجرت” تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد دانشجویان در تمامی برنامه ها حضوری پرشور داشته باشند .

 

در ادامه این مراسم ، برنامه تقدیر و از دفاتر نمونه بسیج دانشجویی انجام شد و در انتها نمایشگاه دستاورد های اردوی جهادی بازگشایی شد .

در حاشیه این مراسم نشست خبری دکتر حمید لزگی به اتفاق معاونت های بسیج دانشجویی استان در سالن کنفرانس دانشکده فنی این دانشگاه با حضور خبرنگاران برگزار شد

دکتر لزگی در پاسخ به سوال خبرنگار کیهان در مورد برنامه های اشاعه فرهنگ جهادی در روستا ها با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب گفت :شميم روحبخش انقلاب اسلامي، تحولي بي نظيردرخلق وخوي وفرهنگ مردم ما ايجاد كرد كه باهمه وجود الهي شدند وجز خدا نديدند وجز براي اوقيام نكردند وهرچه كردند جهاد وايثار وتلاش بود، واين دوره كوتاه مي تواند الگويي براي آيندگان باشد.  فرهنگ ومديريت جهادي هم كه در اين برهه نوراني پي ريزي شد ، رشد كرد واثرات ماندگاري بجاي گذاشت،مي تواند سرمشقي براي نيروي انساني قواي مجريه وديگر دست اندر كاران جمهوري اسلامي ايران باشد.

وی گفت : دانشجویان بسیجی با این تفکر روحیه جهادی را در جای جای کشور ترویج می کنند

 6845246749552122200 Picture 486 Picture 504 Picture 514 Picture 519 Picture 546 Picture 572 Picture 573 Picture 574 Picture 575 Picture 576 Picture 577 Picture 594 Picture 636 Picture 643

 

 

2 thoughts on “آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی مازندران برگزار شد +عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *