ماموران پاسگاه انتظامي دابودشت فرماندهي انتظامي شهرستان آمل مازندران، سارق مامور نما را در يک عمليات پليسي شناسائي و دستگير کردند.
به گزارش هراز نیوز ، نيمه شب گذشته در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان آمل، مبني بر زورگيري و سرقت از راننده يک دستگاه خودرو وانت نيسان در ميدان هزار سنگر اين شهرستان، ماموران پاسگاه انتظامي دابودشت سريعاً وارد عمل شده و اقدامات انتظامي و امنيتي را در دستور کار خود قرار دادند .
براساس اين گزارش، ماموران با اجراي طرح مهار و کنترل مبادي ورودي و خروجي شهر، حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي سارقان مامور نما را در يکي از محور هاي مواصلاتي اين شهر مشاهده کردند.
متهمان به سرقت که با مشاهده ماموران قصد فرار از دست قانون را داشتند، با عکس العمل سريع ماموران پليس مواجه شده و خود را در محاصره پليس گرفتار ديدند .
اين گزارش حاکي است، در اين عمليات پليسي خودروي متهمان پس از لحظاتي تعقيب و گريز با شليک چند تير هوائي و اخطار پليس متوقف و يکي از سارقان مامور نما به نام ” سجاد- ح” شناسائي و دستگير شد .
متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس اظهار داشت : با استفاده از لباس ناجا و جعل عنوان جلوي يک دستگاه خودرو وانت نيسان را گرفته و به بهانه اين که پول هاي راننده تقلبي است، اقدام به اخاذي وسرقت بيش از يک ميليون و 300 هزار تومان وجه نقد کرديم . گفتني است، تلاش پليس براي شناسائي و دستگيري متهم ديگر اين پرونده همچنان ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *