ابراهیم پرسیان: به روز کردن محتوا و شیوه ی آموزش و توجه به توانایی دانش آموزان لازمه ی تحول آموزشی و پرورشی در مدارس است.
آمل خبرنگار هراز نیوز  :

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آمل گفت: مهمترین دغدغه ی نظام آموزشی کشور، ایجاد بستر مناسب برای رشد و تعالی فکری و عملی گروه های هدف در جامعه ی اطلاعاتی و دانایی محور است.

وی افزود: همه باید یادگیری پیوسته، خلاقیت، نوآوری و مشارکت فعال و سازنده ی اجتماعی را بیاموزند.

ابراهیم پرسیان با اشاره به پیشرفت سریع علم و تکنولوژی بیان کرد: برای رسیدن به اهداف عالی آموزش و پرورش باید با آموزش های گروه ارتقای علمی، بهترین زمینه های آموزش معلمان را فراهم نمائیم تا در این میدان تحول، معلمان سرعت بایسته خود را حفظ و پیشاپیش تمامی دستگاه ها و ادارات و نهادها در حرکت باشند.

وی افزود: طی دو سال گذشته با تشکیل بانک اطلاعاتی مدرسین آموزش ارتقای علمی فرهنگیان توانستیم از بهترین مدرسین در این دوره ها استفاده نماییم. معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آمل در ادامه گفت : 90 دوره آموزش ارتقای علمی در سال 91 – 90 در دستور کار این معاونت قرار دارد که 26 دوره با شرکت 1018 نفر از همکاران تشکیل شد که 791 نفر موفق به اخذ گواهی پایان دوره شده اند.

پرسیان بیان داشت: جدیدترین دوره گروه ارتقای علمی که در هفته ی آتی تشکیل می شود، دوره ی (عفاف و حجاب) است که تا این ساعت 1200 نفر از همکاران ثبت نام نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *