فرمانده سپاه کربلای استان مازندران از برگزاری اجلاسیه شهدا در پایان سال 92 خبر داد و گفت: ساخت فیلم سینمایی بلند از شهدای مازندران نیز در برنامه مسئولان مازندران است.

محمد تقی شاهچراغی شب گذشته در جلسه کنگره سرداران شهدای مازندران با بیان اینکه مردم مازندران در توجه به حوزه ایثار و شهادت پیشگام هستند، بیان داشت: در برنامه‌های یادواره‌های شهدا و بازدید از خانواده‌های این اقشار حس و حال بسیجی در مردم مازندران زنده و محسوس است.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده پایان سال 92 مازندران اجلاسیه 10 هزار و 400 شهید را در استان برگزار کند، تصریح کرد: پیشنهاد میزبانی اجلاسیه شهدا در مازندران به تهران ابلاغ شد و در این بخش فرمانداران به عنوان مسئول ستاد اجرایی  یادواره شهدا پیگیر فعالیت‌های نیمه تمام دفاع مقدس باشند.
شاهچراغی با تاکید بر اینکه فضای دفاع مقدس در مناسبت‌های مختلف باید توسعه یابد، متذکر شد: جمع آوری آثاری که به صورت مکتوب به عنوان پایه کنگره شهدا محسوب می‌شود از 10 هزار و 400 شهید مازندرانی، 8 هزار و 500 پرونده جمع‌آوری شده است.
وی با بیان اینکه آمار برخی از شهدا در شهرستان‌ها موجود است، ولی برای 2 هزار پرونده شهدا اقدامی نشد، تصریح کرد: پرونده‌های باقیمانده شهدا در زمان‌بندی مشخص شده جمع‌آوری می‌شود.

* ساخت فیلم سینمایی بلند از شهدای مازندران
این مسئول از تدوین کتاب با دست نوشته‌های شهدا در مازندران خبر داد و یادآور شد: پیگیر ساخت فیلم بلند سینمایی از تولیدات شهدا در مازحوزه دفاع مقدس مازندران محسوب می‌شود
فرمانده سپاه کربلای مازندران به بخش پارک موزه دفاع مقدس استان مازندران پرداخت و اذعان داشت: نماد فیزیکی حوزه دفاع مقدس مازندران پارک موزه است که از سوی مسئولان فرهنگی باید به این مهم پرداخته شود.فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *