آمل خبرنگارهراز نیوز  :

فرمانده نیروی انتظامی آمل با شرکت در صبحگاه آموزش و پرورش آمل ضمن تقدیر و تشکر از همه ی آحاد مردم گفت: همکاری و حضور مردم در کنار پلیس موجب دلگرمی و سنگین تر شدن مسئولیت پلیس می شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر: اقتدار نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است افزود: برای رسیدن به اقتدار ملی باید جامعه ی ایمانی و در کنارش پلیس ایمانی داشته باشیم. وی تصریح کرد: ماموریت تکلیف شده بر پلیس از ماموریت تمامی ستادها و دستگاه ها مهم تر و سنگین تر است.

سرهنگ پهلوان افزود: پلیس ضمن آن که در برابر افراد متخلف مصداق مثال قرآنی حدید فیه بأسٌ شدید است در برابر افراد قانون مدار دارای رأفت اسلامی است. و در واقع نیروی انتظامی در خدمت همه ی مردم است.فرمانده نیروی انتظامی آمل در ادامه ضمن تشکر از همکاری آموزش و پرورش با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تعالی جامعه افزود: آموزش و پرورش مهم ترین جایگاه تربیت اسلامی و ایمانی افراد است و اگر آموزش و پرورش توانمند داشته باشیم جامعه بهتر به سعادت و خوشبختی می رسد.

وی با بیان پیشگیری بهتر از درمان است تاکید کرد: پلیس باید در برنامه های دراز مدت خویش به آموزش افراد جامعه توجه زیادی داشته باشد تا شاهد جرایم کمتری در جامعه باشیم هر چه  اطلاعات افراد درباره ی زندگی در اجتماع و قوانین شهروندی بیشتر باشد سلامت جامعه بیشتر می شود. که قدرت و توان آموزش قوانین زندگی در آموزش و پرورش نهفته است.

سرهنگ پهلوان تاکید کرد: پلیس باید با هماهنگی آموزش و پرورش در تمامی مقاطع تحصیلی حضور یابد تا اولاً جامعه بدانند پلیس کمک حال و مددکار افراد است و ثانیا برنامه های آموزش خود را در جامعه ارائه نماید.

در ادامه این مراسم با اهدای هدیه ای به نمایندگی از فرهنگیان شهرستان آمل به فرماندهی نیروی انتظامی از زحمات عزیزان نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *