حضور پرمهرتان در فراق یار مهربان تسلی خاطرمان را فراهم کرد

خانواده خبرنگار فقید سعید جابر معافی در پیامی از حضور پر مهر مردم، مسئولان و همکاران دلسوزی که با حضورشان تسلی خاطر بازماندگان را فراهم نمودند، تقدیر و تشکر کردند.

خبرگزاری فارس: حضور پرمهرتان در فراق یار مهربان تسلی خاطرمان را فراهم کرد

——————————-

خانواده روزنامه‌نگار فقید سعید جابر معافی در پیامی تاکید کردند که حضور مردم، مسئولان و خبرنگاران زمینه تسلی خاطر بازماندگان را فراهم کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه‌تعالی

إِنىّ‏ِ جَزَیْتُهُمُ الْیَوْمَ بِمَا صَبرَُواْ أَنَّهُمْ هُمُ الْفَائزُون(البته که من جزا می‌‏دهم ایشان را امروز به پاداش صبرى که کردند و ایشان رستگارند) سوره مومنون آیه 111

اینک که دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ‌ریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد زندگی‌امان را به دیار باقی برد، روح بلند خبرنگاری وارسته، مرحوم مغفور شادروان جابر معافی را با خود به پرواز درآورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه را در ماتم و سوگ ابدی نشاند، به حکم ادب و حق‌شناسی بدین وسیله از همه مسئولان، عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، اقوام که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش‌بخش و دلسوزانه خود مورد تفقد قرار دادند و یا با تلفن، پیامک، نمابر، ارسال اعلامیه، ایمیل، پارچه نوشته، درج آگهی در مطبوعات و با نثار گل و حضور خود مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

داغ از دست دادن عزیز از کف‌رفته چنان سنگین و مصیبت‌بار بود که هنوز در باورمان نمی‌گنجد.

در روزهای سختی که پشت‌سر گذاشتیم حضور تسلی‌بخش بزرگان، فرهیختگان، مدیران، کارمندان، خبرنگاران، اهالی خبر و رسانه و تمامی دوستان، همکاران که چندین بار با تشریف‌فرمایی خود مرهمی بر دل داغدیده ما نهادند نهایت قدردانی و سپاس را داریم.

در روزهای سخت گذشته از همان ساعت‌های آغازین حضور مهرآفرین و یاری‌رساننده معاونین استاندار مازندران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، مسئولان روابط‌عمومی ادارات کل، فرمانداران و خبرنگاران شریف از شهرهای دور و نزدیک خانواده مرحوم جابر معافی را شرمنده لطف و محبت دوستان کرد.

از استاندار محترم جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار که در تشییع پیکر عزیز از دست رفته‌مان حضور یافتند نهایت قدردانی خانواده معافی را اعلام و ابراز می‌داریم.

حضور محترم مدیرعامل خبرگزاری فارس جناب آقای سیدنظام‌الدین موسوی، جناب آقای حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های این خبرگزاری بزرگ، جناب آقای اسدی مدیرکل سیاسی و جناب آقای زیارتی مدیرکل محترم روابط عمومی خبرگزاری فارس و همکاران تحریریه استان‌های خبرگزاری فارس نهایت امتنان و قدردانی را برای حضور چندین باره و تسلی‌بخش داریم که رنج سفر به خود داده و در مراسم‌های مرحوم معافی حضور به بهم رساندند.

از نمایندگان شریف مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی،معاونت‌های استانداری مازندران، اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران، خانه مطبوعات استان مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و شهرستان‌ها، شهرداران مرکز مازندران و شهرهای استان، روسا و اعضای شورای اسلامی مرکز مازندران و شهرهای استان، واحدها و کارخانجات، نهادها و فرمانداران شهرستان‌های استان مازندران قدردانی وافر داریم که در این رنج عظیم در کنار این خانواده داغدار بودند.

از معاونت مطبوعاتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان، استانداران، مدیران کل، مجامع نمایندگان استان‌های کشور، خبرنگاران، مدیران مسئول و اربابان جراید سراسر کشور و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اداره کل پزشک قانونی استان،  آرامگاه ملامجدالدین و تمامی کسانی که در ساعات نخست همراه و همگام دل داغ‌دیده‌مان بودند قدردانی می‌کنیم.

نهایت سپاس و قدردانی خود را از همکاران شریف و عزیز رسانه‌ای در استان مازندران داریم که از دقایق نخست، خود را از شهرهای مختلف به نزد ما رساندند و هیچ‌گاه قدم‌ها، قلم‌ها، کلام‌ها، نفس‌ها و یادشان در این روزها ما را تنها نگذاشت.

بودن این عزیزان در روزهای مصیبت از دست دادن پدری مهربان، همسری فداکار و مردی وارسته چنان گرمابخش بود که می‌دانیم هیچ پیام تقدیری توان جبران این محبت را ندارد.

یادمان نمی‌رود چگونه با دست‌ها و نفس‌های گرم تمامی کسانی که هنوز یاد زنده‌یاد جابر معافی برای‌شان زنده است آرامش گرفتیم و این موهبت گرانقدر در سایه رنجی بود که روزگار بر ما تحمیل کرد.

بار دیگر تشکر خاضعانه و همراه با نهایت قدردانی‌ها را از صمیم قلب از سوی خانواده داغدار جابر معافی، همسر و فرزندان آن مرحوم از تمامی کسانی که در این بار غم تنهای‌مان نگذاشتند را اعلام می‌کنیم و برای همه بزرگواران سلامتی و توفیق از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

با تقدیم صمیمانه‌ترین سپاس‌ها

خانواده مرحوم جابر معافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *