علی دایی از زمانی که در بانک تجارت بازی می کرد تا کنون که مربی پرسپولیس است از لحاظ مالی پیشرفت خیره کننده ای داشته که البته این جز به تلاش و پشتکارش نبوده است.
به گزارش هراز نیوز به نقل از بولتن نیوز؛ این تصاویر نگاهی است به همه خودروهایی که ستاره فوتبال ایران با آنها در ۲۰ سال گذشته در محافل فوتبالی حاضر شده است.رنو ۵ قدیمی را دایی زمانی خریده بود که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد.

علی دایی پس از بازگشت از اروپا ، در سال های نخست بازی دوباره در پرسپولیس با این بی ام و در محافل فوتبالی حاضر می شد

بنز یکی از ماشین هایی بود که دایی همیشه علاقه خاصی به آن داشته . او سال ها این خودرو را سوار می شد تا روزهای پایانی فوتبالش

پورشه پانامرا را دایی در سال دوم حضورش در پرسپولیس خرید. خودرویی که حتی بازیکنان پرسپولیس هم روز اول صف کشیده بودند تا از تماشایش لذت ببرند!

این پرادوی زیبا ، همان خودرویی است که دایی با آن چپ کرده ۵ سالی هست که علی آقا این ماشین را در خانه دارد

7 thoughts on “تحولات ماشین علی دایی از گذشته تا به امروز (عکس)”
  1. یا خبر نزنید.یا اگه میزنید کامل باشه

    بعد تصادف با پرادو چه ماشینی خریده؟ الان چه ماشینی داره؟

  2. بعدازپرادوپیکان جوانان گوجه ای آخرین مدل خریدند

  3. اولین ماشینش موقعی که ازاردبیل به ورزشگاه آزادی آمد یک ژیان بایالان قرمزرنگ بودکه یک پنکه هم جلوش آویزان بود بجای رادیاتورکه موتورروخنک کنه! خیلی زیبابودیادمه صبح راه افتادیک هفته بعدرسیدتهران طفلکی آدرس ورزشگاه روهم نمی دونست!

  4. اولین ماشینشون که باهاش به ورزشگاه آزادی اومدندیک ژیان باپرده(یالان)قرمزبودکه یک پنکه هم جلوی کاپوت آویزون بودبجای رادیات.طفلکی آدرسوهم بلدنبودیادمه یک هفته هم توراه بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *