محمد نوری روزهای خوشی را در پرسپولیس سپری نمی کند. هافبک بازیساز پرسپولیس به نیمت ذخیره ها چسبیده و در صدد جدایی از جمع سرخ ها است. گفته می شود حدادی فر را به جای او جذب خواهند کرد…

گروه ورزشی «هراز نیوز»؛به نقل ازقدس آنلاین، کاپیتان اول پرسپولیس روزهای خوشی را سپری نمی کند و جایگاه خودش را در ترکیب اصلی تیم از دست داده است. محمد نوری به هیچ وجه فکر نمی کرد که در سال جام جهانی با چنین مشکلی مواجه شود و مجال بازی کردن در پرسپولیس را از دست بدهد.

نکته مهم و اصلی نارضایتی علی دایی از عملکرد فنی ضعیف نوری است که به اعتقاد سرمربی پرسپولیس رضایت بخش نبوده و به هیچ وجه نتوانسته انتظارات او را برآورده کند.
به اعتقاد دایی جای خالی هافبک بازیسازی که مرکز ثقل تیمش باشد، به شدت در میانه میدان احساس می شود و یکی از دلایل آمار ضعیف گلزنی مهاجمان همین مسئله است. تصمیم دایی مبنی بر نیمکت نشینی نوری به مذاق کاپیتان پرسپولیس خوش نیامده و نارضایتی خودش را به اطلاع کادرفنی رسانده است.
علی دایی هم بصورت غیر مستقیم اعلام کرده که با توجه به افت کیفی بازی نوری، شانس فیکس شدنش کم است و درصورت نارضایتی از شرایط موجود، می تواند در نیم فصل پرسپولیس را ترک کند! حتی گفته می شود قاسم حدادی فر به عنوان گزینه جایگزین از سوی دایی انتخاب شده و قرار است نماینده باشگاه پرسپولیس با مسئولان ذوب آهن مذاکراتی را در این خصوص داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *