کاپیتان تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: جام ملت‌های آسیا امسال شرایط ویژه‌ای دارد و ما برای قهرمانی می‌جنگیم.

هراز :صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران:کتبالیست‌های کشورمان نیز در سلامت به سر برده و از لحاظ بدنی در آمادگی لازم به سر می‌برند، گفت: خوشبختانه فکر می کنم تیم ملی مشکل خاصی برای رقابت‌های آسیایی نداشته باشد و همه چیز بر طبق روال خود پیش می‌رود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه هفته آینده عازم فیلیپین هستیم، اذعان داشت: وضعیت اردوی تیم ملی در آمل نیز بسیار خوب بوده است و همه امکانات مهیا بود، بازیکنان هم خوب تمرین داشته و خوب استراحت کردند و امیدواریم این اردو بتواند کمک بیشتری برای رسیدن به اهداف بزرگ‌مان کند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه آیا جام ویلیام جونز می‌تواند نویدبخش قهرمانی ایران در رقابت‌های آسیایی باشد، گفت: خوشبختانه در آن مسابقات با قهرمانی به ایران بازگشتیم، آن رقابت‌ها تمام شد، شرایط خاص خود را داشت و و در ان تلاش کردیم تا بهترین باشیم، جام ملت‌های آسیا نیز شرایط ویژه‌ای دارد و خیلی متفاوت‌تر از دیگر رقابت‌ها است.

نیکخواه بهرامی با اعلام اینکه در جام ملت‌های آسیا برترین تیم‌های این قاره کهن شرکت دارند، تصریح کرد: جام جونز قدمی در راستای هدف بزرگ قهرمانی ما در آسیا بود، هنوز راه زیادی برای قهرمانی در آسیا داریم و جو متفاوتی را در آن خواهیم دید.

قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *