مردم ولایتمدار، شریف و فهیم شهر آمل

 

سلام و سپاس بر شما که با قطره قطره  حضور خویش، اقیانوس عظیمی از حماسه آفریدید و با عزم راسخ خود و شرکت در انتخابات، برگ زرین دیگری از تاریخ پرشکوه این سرزمین را رقم زدید.

بدون تردید، این حضور، تجلی ناب مردمسالاری دینی با تکیه بر اخلاق و آرمان‌های انسانی و اسلامی و لبیک به میزان بودن رای شما، در کلام بزرگ معمار انقلاب و تداوم راه شهیدان و همچنین پاسخی به خواسته‌ی مقام معظیم رهبری بر شرکت هوشمندانه در انتخابات بود.

پیام روشن این انتخابات، وحدت، همدلی و حرکت برای رسیدن به رشد و توسعه شهر آمل است. یقیقنا ثمره‌ی اعتماد دوباره‌اتان مسئولیت مرا سنگین‌تر می‌کند تا بر همان عهد که با خدای خویش و با شما بسته‌ام بمانم و با توجه به آنچه که در ایام تبلیغات از آن سخن گفته‌ام با افتخار خود را خدمتگذار مردم شریف شهر آمل بدانم.

امید دارم با تکیه بر سرمایه‌ اعتماد شما خوبان و با همدلی و همراهی سایر منتخبان، بتوانم در ابادانی، توسعه، ارائه خدمات شهری، دفاع از حقوق حقه شهروندان عزیز و مطالبات اساسی شهر موثر واقع شوم. لطف خداوند سبحان را در این حرمت عظیم با تمام وجود احساس نمودم. لطفی که نمود آن را عشق، شور و علاقه‌ی شما مردم هوشمند و هوشیار این شهر همیشه سرافراز رقم زد و هر یک از شما در انجام وظیفه شرعی و قانونی خود را هر گرایش فکری و سیاسی در پای صندوق‌های رای، آن را به نمایش گذاشتید.

وظیفه خود می‌دانم از همه شرکت‌کنندگان، از هر قشر و گروه به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و برگزارکنندگان امر خطیر انتخابات که در خلق این هم اندیشی سیاسی سهیم بوده‌اند تقدیرو تشکر نمایم. امید آنکه بتوانم نماینده شایسته‌ برای شما باشم و قدمی در راه عمران و سربلندی شهرمان بردارم.

 

و من الله توفیق

سید محمد پژومان- منتخب اول شورای اسلامی شهر آمل

6 thoughts on “پیام قدردانی منتخب اول شهر آمل”
  1. باسلام، به عرض برسونم هرچندکه بچه های نیاکی محله بیوفایی کردند و بادادان تک رای به یه نفر باعث شدند چناب مهندس تورنگ توی نیاکی محله نفردوم بشه . . .
    آخه شایدبه این دلیل مرتکب این خطا شدند که میدونستند با سابقه ای که آقای تورنگ داره توی این انتخابات رای میاره ، این درحالیست که خودآقای تورنگ لیست 13نفره رو کامل کرده وبه افرادی که ازش میپرسدن این تعدادروتوصیه میکرده،
    بهرحال توی این افرادی که الان انتخاب شدن
    آقای تورنگ
    هم ازهمه باسوادتره(تخصص)
    هم ازهمه سابقه اجرایی و مدیریتی بیشتری توی کارنامه داره(تجربه)
    هم توی انتخابات بریزوبپاش نکرده و هزینه ای نکرده که بخواد ازطریق زدوبند توشوراجبران کنه و هم اینکه وام دارفردیاگروه خاصی ازجمله بعضی ازسایتها و مجامع نشده که بخوادتوفرصت شورا ازخجالتشون دربیاد (تعهد)
    هم اینکه زمانیکه مدیرشهرک صنعتی استان بوده بزرگترین شهرک صنعتی روتوی آمل احداث کرده و موجب ایجاداشتغال فراوانی دراین مجموعه شده(کارآفرینی)
    و درکل شایستگی خودشوخیلی فراترازشورای شهردربرهه های مختلف نشون داده و بنظر میرسه بهتره بگیم خیلی بزرگواری کرده که اومده عضوشوراشده بنابراین امیدواریم اعضای شوراهم لطف کنن و ریاست شوراروبه این فردشایسته واگذارکنند تا بتونند مجموعه منسجمی رو ایجادکنند و برای اعتلای شهرآمل گام بردارند.

  2. این … حتما در این دوره هم میتونه مثل دوره ی قبل اقوام بیشتری رو وارد شهرداری کنه.دخترخانم گرامیشو هم در شهرداری مدیر کنه.مسلما ایشون هم میتونه مثل مادرش موفق باشه ولی کاش میتونستیم مصداق عملی یه فرمایشات مقام معظم رهبری در صداقت و سلامت کاری باشیم. افرادی مثل حاجی قاسمی که صاقانه کار میکنند ناجوانمردانه در معرض اتهامند اما بعضی ها…..!

  3. جناب آقای پژومان،همیشه موفق باشیدحال درآینده نسبت به وارثان شهداءکه موردبی مهری قرارگرفته بودندچه تصمیمی خواهیدگرفت .امیدواریم واقع بینانه ومدبرانه بااعتقادی که دروجودشماست حرمت این عزیزان حفظ شود.

  4. جناب حاج آقاپژومان باسلام و تقدیرازشماوسایرمنتخبن ونامزدهاکه باءث خلق این حماسه ی بزرگ شدیدکمال سپاس را دارم.شمابه وظیفه شرعی وملی خودعمل کردید ومابه تکلیف خویش برای منتخبین آرزوی توفیق در خدمت به مردم وبرای آندسته که انتخاب نشدندتقاضای ارائه طرح های خودبه به منتخبین رادارم تاباهمدلی کامل شهری نمونه داشته باشیم درضمن ارایه کمک به منتخبین راواجب تر از رای دادن مردم میدانم باآرزوی توفیق وسربلندی درعرصه های ملی دیگر…آفرین برحضورگرم مردم به یاد سخن حضرت امام(ره)که بایدازمردم غیورآمل تشکر کرد…/.

  5. درود بر آقای ناییج نژاد و قاسمی و پژمان که حضورشان باعث دلگرمی ما شهروندان است.پاینده باشید و ولایت مدار!

  6. در خرابی جنسم ویرانی شهر من است شعار جدیدآقای ع ق برای انتخابات دوره بعدی شورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *