بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر ایران اسلامی.سلام بر ایرانی. سلام بر مازندران.و سلام بر مردم شریف و فهیم هزار سنگر آمل.

حماسه سیاسی پرشور و پرشعور ملت ایران و شیرزنان و غیور مردان و جوانان سلحشور روستایی و شهری آمل در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ،که بهار 92 را با رایحه ی دولت تدبیر و امید عطر آگین ساخت گرامی می داریم.
شور و شعورتان در مشارکت حداکثری و تلاش شما در حمایت از ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی در انتخابات 24 خرداد 1392 را قدر و ارج می نهیم.
پیروزی دکتر حسن روحانی پیروزی مصالح نطام و منافع ملی در چارچوب عقلانیت و اعتدال و نوید بخش توسعه ی جامعه ی مدنی،حقوق شهروندی،شکوفایی فرهنگی،حاکمیت خرد و اندیشه و آزادگی، اجتناب از افراط و تفریط،عدالت اجتماعی – اقتصادی و رفاه عمومی است.

با بهترین آرزوها برای ایران و ایرانی همیشه سربلند و به ویژه شما مردم شریف و فهیم آمل ،از حمایت و مشارکت شما در خلق حماسه 24 خرداد و پیروزی گفتمان عقلانیت و اعتدال و تداوم اصلاحات و استقرار دولت تدبیر و امید، سپاسگزاریم و بر همه شما درود
می فرستیم.
لطف الله آجدانی
رییس ستاد انتخاباتی دکترحسن روحانی
درشهرستان آمل

11 thoughts on “بیانیه تقدیرستاد انتخاباتی دکترحسن روحانی از مردم آمل”
  1. برو آقای اجدانی با اون سابقه هات
    فکر کردی کی هستی
    تو برو با پروین باهم برا شهر تسمیم بگیرین کجا رو ازبین ببرین
    حیففففففففففف………

  2. پبروزی دکتر روحانی در ایران و با رای بالا و بی نظیر در آمل بر آملی ها مبارک باد.

  3. اوج بیسوادی: طاها برو اکابر یاد بگیر که بنویسی تصمیم نه تسمیم. راست میگن هر کس اندازه مغزش میفهمه. از مغز خالی انتظار بیش از این نمیشه داشت. بشین در آب خنک تا اونجات که سوخت خنک بشه

  4. خدمت جناب به اصطلاح دکتر آجدانی می رساند در دولت جناب روحانی عزیز افراد معلوم الحال ، افرادی که داعیه افتادن مملکت به دست اجانب و آمریکا را دارند و همچنین افرادی که مفاسد اخلاقی آنها در دانشگاه ها زبانزد خاص و عام شده جایگاهی ندارند. منتظر مقاله بعدی شما از برائت از روحانی را دارم.

  5. کی تا حالا دید بیانیه ستاد انتخاباتی با نام یک فرد منتشر بشه؟ بابا این بشر چقدر انحصارطلبه؟

  6. آجدانی رو همین ماها بزرگ کردیم. چهارتا کتاب بالا پایین کرد بهش گفتیم استاد؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. آقای آجودانی افتخار مردم فهیم آمل است که برای مناظره با آقای حداد عادل به سیما جمهوری اسلامی دعوت می شوند و مقالات قابل ستایش بدور از از غرض ورزی و جانبداری می نویسند مثلاً در مورد شیخ فضل ا… نوری و … حال چه میشود ما را …. باید چماقدار و افراد معلوم الحال و عناصرگروه خشک و فشار باشند تا نان برخی ها همیشه توی روغن جهالت عوام باشد
    دنیای هر فرد باندازه ای جایی است که می اندیشد

  8. خیلی جالبه
    یه چند نفری تا یه مطلبی در مورد آقای آجودانی می بینند تب ترس از حضور پروین در کاندیداتوری مریم پروین می گیرند و سریع هذیون می نویسند .
    این هذیون نویسی ها به نفع پروین مشود و باعث میشود گروه آجودانی در انتخابات مجلس به پروین کمک کنند.

  9. یک مقاله اختصاصی بنویسین با عنوان آجودانی هراسی. یا خوبه حرفاتون رو بگین گنده ترها بیان و با ایشون مناظره علنی با حضور همه رسانه ها و مردم کنند. مثل خاله زنک ها حرف زدن ها به نفع آجودانیه.

  10. واقعا”فهم شما همین قدراست که به جای همدلی ودست در دست هم گذاشتن وآبادی شهر وشخصیت بخشی به هم عکس آن عمل کنیدبازآقای آجودانی به قول شما چند کتاب نوشت جناب فرمانده شماچه کردیدشماکه هراس ازنوشتن اسم خودرادارید و لقب منزل که فرمانده عیال هستیدکه آن هم بعیداست که باشیدچون ماآملی ها معمولا زن ذلیل هستیم آیامیتوانیدیک مقاله بنویسیدیامثل من ازنوشتن به دور هستیدلطفا بجای تخریب برای هم شهری خود ارزش قائل باشیدتادیگران برای شما ارزش قائل شوندآقای آجودانی خدمتگزار من وشماست پس اجازه خدمت به ایشان بدهیم بهتراست اگرخدمت نکرد اعتراض کنید شمابااین نوشته هاوزارت علوم راهم زیر سوال بردید چون ایشان مدرک دکتری از دانشگاه را داردخواهش می کنم درنوشتن سلیقه هایتان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توهین نکنید همه پاینده وسربلند باشید انشاءا..

  11. من با آقای بی نیاز هم دل وموافقم. آقای بی نیاز هر چند شمارا نمی شناسم ولی نظرات حضرتعالی بسیار ارزشمند است در هرجا و پستی که هستید باتوکل به خداسربلند و موفق باشید اگرشهرستان آمل چندبی نیاز دیگرداشت برایم افتخاری بس بزرگ بود به امید پیدایش بی نیازهای دیگر برای آمل.خداخیرش دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *