باسمه  تعالی

هيچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نيست.

مردم فهیم و فرهیخته شهرآمل

سلام  

در مقام محبت های بی کران تان  چه می توانم بگویم که اقیانوسی از لطف و مهربانی  را به وجودم  جریان دادید و مسوولیتی خطیرو عظیم  را برای اعتلای آمل عزیز بر دوشم قرار داده اید .

آرزوی قلبی من این است  که با یاری خداوند متعال و پشتوانه آرا شما همشهریان فرهیخته و یاری سایر اعضای منتخب شورا  بتوانم به عنوان عضوی ازاعضای  چهارمین دوره شورای اسلامی شهر آمل  خدمتگزارصدیق و خدوم برایتان باشم .

 

اینجانب ضمن عرض تبریک  به خاطر  خلق حماسه سیاسی توسط شما مردم فهیم و انتخاب قاطع هفتمین رئیس جمهور کشور عزیزمان جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی امیدوارم این انتخاب موجبات  آبادانی، پیشرفت، همدلی ، وحدت و حل مشکلات مردم ایران را فراهم سازد .

همچنین برخود لازم می دانم از کلیه همشهریان شریف و دست اندرکاران و مسئولین محترم برگزاری انتخابات تشکر کرده و حال که لطف خدا و اعتماد مردم شهرم شامل حال اینجانب شده است ، امیدوارم بتوانم با همکاری دیگر اعضای محترم شورا امانتدار خوبی بوده و بار سنگین این مسئولیت خطیر را پس از چهار سال به سرمنزل مقصود برسانم.

همشهریان عزیز آملی شورا نماد خرد جمعي است و با بهره گيری از خرد جمعی  و تعامل در سايه وحدت  می توان شاهد تحقق آرمانهاي والای انقلاب اسلامي و رسيدن به عدالت و پيشرفت بود.

 اين مسير  همراه با اين مهم  در صورت تداوم  باعث اعتلای آمل عزیز  مي شود، با استفاده از خرد جمعي ضريب خطا كاهش مي يابد و در همين راستا ضريب تصميم گيری صحيح افزايش مي يابد.

 

لذا ارتباط مستقيم و مستمر شوراها با مردم موجب اعتماد سازی بين مردم و آنان مي شود، انسانها در كنار هم و در برقراري روابط انسانی است كه مي توانند نيازهايشان را تامين كنند، بنابر این خود را نیاز مند راهنمایی همه ی دلسوزان و مشاوره همه متخصصان فرهیخته میدانم.

امیدوارم در این دوره شورای شهر حفظ هويت و اصالت شهر ، پايبندي به معماری ايرانی اسلامی با رویکرد مدرن و رعايت زيبايی و استحكام بناها و ترويج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهای دين و اخلاق و آسان سازی خدمت و عدالت و فراگيری در خدمات شهري و توسعه فضاي سبز و اهتمام به سلامت محيط زيست و توجه به نيازهای جانبازان و مصدومان جسمي و نگاه عدالت گستر به محله ها و اشخاص محروم و توجه ويژه به بانوان  و نيز به جوانان برجسته شود و همواره در مد نظر قرارگيرد.

با آرزوی اعتلای آمل عزیز بر والا ترین قله های موفقیت

 خاک پای شما  

خسرو ابراهیم زاده

 

4 thoughts on “پیام تبریک خسرو ابراهیم زاده به مردم آمل”
  1. دیروز و امروز خسرو ابراهیم زاده کار بود و عشق و تدبیر و تعقل او تحصیل کر ده دکتر بهشتی است فهیم و خر دمند و درس خوانده و مجرب در امور کارا و پر توان امید انکه همان طور که دررفتار خوش سخن است در عمل نیز دانش خویش و همچنین تسلط مالی خویش را جهت دوام و قوام شهر بکار گیرد و با وفاق با دیگر اعضا شهری چنان ساختمی که آزاده بدل رسدآسان و با تهنیت بسیار به خاطر تو فیقاتش در اتخابات شورای شهر

  2. ما هم بعنوان همكار بيمه اي به دوست عزيز آقاي ابراهيم زاده تبريك ميگيم

  3. انتخاب مردم آملی انتخابی از جنش شعور بود که باید به این انتخاب احسنت گفت ..مردم آمل با این انتخاب خود نشان دادند که دنبال حاشیه نیستند و می خواهند شهری آباد داشته باشند .
    اینجانب به خسرو ابراهیم زاده عتقاد داشته ودارم و با تمامی وجود برای او وکلیه دوستانی که در شورا هستند ارزوی موفقیت می کنم …
    با تمامی جوی که برای آقای ابراهیم زاده ایجاد کردند ایشان فردی مقتدر در کار خود هستند …

  4. درود بر آقای ناییج نژاد و قاسمی و پژمان که حضورشان باعث دلگرمی ما شهروندان است.پاینده باشید و ولایت مدار!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *