هراز نیوز :بار دیگر مردم وبازاریان همیشه در صحنه شهر هزار سنگر با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌ العالی) و جهت تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند تا با آرای خود که به فرموده معظم‌له رای به جمهوری اسلامی بود، مشت محکمی بر دهان استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار، این شیطان بزرگ نظام بین‌الملل بزنند و حماسه دیگری از جنس سیاسی خلق نمایند

 

 

بی‌شک حضور پرشور مردم قهرمان ایران اسلامی مصونیتی است در برابر چشم طمع دشمنان نظام و این شور همراه با شعور، حاکی از زمان‌شناسی، استکبارستیزی و پایبندی به ارزش‌های اسلامی جمهوری اسلامی بود.

 

مسئولین کمیته وحدت اصناف وبازاریان شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از وحدت و همدلی، انسجام، یکپارچگی و حضور حماسی مردم شریف ومومن وغیور هزارسنگر آمل را تیریک گفتند .

 

کمیته وحدت اصناف وبازاریان شهرستان آمل با حضور 3 کرسی از 13 کرسی شورای شهر خود را برنده این دوره از انتخابات می داند و بر خود می بالداما ذکر چند نکته در اینجا خیلی ضرروری می باشد که باید برای همگان روشن گردد که به ذکر چند نکته بسنده خواهیم کرد ابتدا باید عرض کنیم که اقای دکتر فرزین محمودی و جناب اقای آذر گشت هم از ابتدا در ترکیب کمیته اصناف حضور داشتند واز طریق کمیته اصناف به کلیه احاد مردم معرفی شده بودند .

 

وابا هراز
وابا هراز

ونکته حائز اهمیت اینکه چند نفر از دوستانی که به فکر باند وگروه خود بودند برای ما در این راه سنگ اندازی کردند که با رهنمون های داهیانه جناب آقای حمیدی ریاست محترم مجمع امور صنفی مشکلاتمان به خوبی حل شد ..

 

و در آخر باید از زحمات دوستانی که در تشکیل وحدت اصناف وبازاریان شهرستان آمل نقش داشتند تقدیر وتشکر کرد

 

ابتدا از جناب آقای علا اعلایی ،حاج اقا عظیمی ،جناب اقای دواتگر ،وجناب اقای نارنجی ،به عنوان ریاست گروه وحدت اصناف وبازاریان شهرستان آمل تقدیر و تشکر نمود

 

سپس کلیه روسای 65اتحادیه های صنفی شهرستان آمل بجز دو رییس اتحادیه که برای ما مشکلاتی را به وجود آوردند وبا ما نبودند چون می خواستند بستگان خود را که صلاحیت نداشتند به زور وارد این وحدت کنند که ما قبول نکردیم

 

یک تشکر ویژه هم از سخنگوی متفکرو مردمی اصناف جناب آقای هادیزاده که ما به عنوان شاگرد در خدمت ایشان بودیم و از ایشان درسهای خوبی آموختیم ..

 

جناب آقای مهندس ایزدخواه مردی از جنس مردم و بازار ومدیری توانا ریاست محترم اتحادیه کامپیوتر ورایانه که با تمامی وجود بدون هیچ چشم داشتی کار تبلیغاتی گروه را بر عهده داشتند وچندین جلسه هم دفتر وهمکاران ایشان وقت زیادی را برای ما گذاشتند که از ایشان وگروه دیتا کمال تقدیر وتشکر را داریم .

 

جناب آقای روزبه نصیری مدیریت محترم سایت هراز نیوز که ایشان آچار فرانسه گروه بودند وما خیلی ایشان را اذیت کردیم وجالب اینجاست که این مرد رسانه ای کاری کرد کارستان که باید به غیرت ایشان تبریک گفت باید به هراز نیوز هم تبریک گفت که در انتخابات پیروز شد اگر به بخش معرفی کاندیداهای هراز نیوز مراجعه کنید منظورمان را متوجه خواهید شد عکس 13 نفر را گذاشت که شش نفر آنها وارد شورا شدند و جناب آقای نصیری همه جا بودند در نوشتن بیانیه .تهیه خبر ،مجری برنامه های اصناف ، حتی سر کشی برای اینکه پوستر ها در جاهای خود نصب شوند وغیره ..که از ایشان کمال تقدیر وتشکر راداریم ..

 

وتشکر ویژه از جناب آقای ابوطالبی که زحمت بیانیه های اصناف را کشیدند …

 

ودر اخر از مرد خستگی ناپذیر این گروه جناب آقای حسین عمرانی که الحق برای اعضای گروه زحمت ریادی را کشیدند و تشکر از گروه 10 نفره جناب آقای مرتضی مهدوی که ایشان وگروهشان در پخش پوستر های تبلیغاتی زحمات زیادی را متحمل شدند ..

 

واینجانب جواد حیدری که مسئول گروه بوده وخود را نه مسئول بلکه خادم این دوستان می دانم وامیدوارم در حل مشکلات مردم که همانا وظیفه ذاتی انهاست عمل کنند …

 

یک نکته را باید به عرض بعضی از دوستان برسانیم که کمیته وحدت اصناف وبازار شهرستان آمل برای یک قشر خاص نیست برای همه بازار ومردم شهر آمل می باشد وترکیب این گروه ادامه خواهد داشت وبرای انتخابات مجلس هم وارد عرصه خواهد شد ..

 

جواد حیدری ..رییس اتحادیه محصولات فرهنگی ومسئول کمیته وحدت اصناف وبازاریان شهرستان آمل

 

7 thoughts on ““وابا “و “هراز “پیروز شدند”
  1. براره حیدری متاسفانه تفکر شما بر خلاف نظریات مقام معظم رهبری است که ایشان بارها وبارها فرمودندکه پیروز واقعی مردم هستند نه اینکه شما خودتان را پیروز قلمداد می کنید دوما منتخبان شما نه بخاطر اینکه ائتلاف شما بودند رای آوردند بلکه همه دارای ایلال وعشیره بودند که از روستاهای اطراف برای رای گیری با ماشین به شهر می آوردند سوما اگر راست می گوید که ائتلاف شما با تبلیغات وسیع در شهر نتوانست کرسی بیشتری راکسب کند به عملکرد خودتان برگردید که چه ضعفی داشتید .
    چهارما آقائی که رای اول را بدست آورد بفرمائید وسئوال کنید که درهرمحله ای که شهرداری با پول مردم آسفالت کرد می گفتند که من محله شما را آسفالت کردم .پنجما حرفهای که سخنگوی شما بارها وبارها عنوان کردند درخصوص عوارض به ایشان اطلاع بدهید که هنوز از قانون شهرداری اطلاع ندارند وبروند مطالعه کنند وبعدا اظهار نظر کنند .ششما حتما آقایان وخانمی که از ائتلاف شما رای آوردند قولهای رادادند که درصورت پیروزی درخصوص عوارض کسبی تجدید نظر می کنند که اینهم یک قول بیخودی است .هفتما آقای که رای اولی را آورد درمسجد امام رضا گفتند که قصد راه اندازی معاونت فرهنگی در شهرداری رادارند بفرمائید دراین شش سالگی که بودند چرا گام برنداشتند وآلان به فکر آن افتادند و…..حرف زیاد است متاسفانه وقت بنده بسیار کم است

  2. با سلام
    خدمت تمامی مردم ایران بویِژه آملی های عزیز تبریک عرض می کنم.
    در خصوص معاونت فرهنگی شهرداری ها به اطلاع برسانم که شوراهای شهر فقط یک طرف ایجاد معاونت فرهنگی هستند طرف دوم استانداری و یا وزارت کشور است که با قانون دست و پاگیر تعدا جمعیت مانع از ایجاد معاونت های فرهنگی در شهرداری های استان میشود امید است با استاندار دولت جدید این مورد هم در شهرهای بابل و ساری هم اجرایی شود.

  3. مسولین محتم هرازنیوز آیا انجام تبلیغ فقط برای کسانی که باستادهای پرزرق وبرق وشام دهی ها و اسراف و . . . شایسته رسانه ای که ادعای اعتلای شهرآمل رادارد میباشد.
    بنظر شما مسئولین هرازنیوز فرد شایسته ای همچون جناب مهندس اسدالله تورنگ که سوابق درخشان مدیریتی اش برهیچکس پوشیده نبوده ودرزمانیکه داشتن گواهی ششم ابتدایی دلالت برباسوادی وبزرگی مینمودایشان ازدانشکده فنی دانشگاه تهران مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران رادریافت نموده اند وشخصیتی که دارنده تجربه وتخصص وتعهد هستند را شماازقلم انداخته اید
    و به تبلیغ ویژه وسفارشی افرادی میپردازید که هنوز درترم دوم رشته مدیریت اجرایی آنهم از مرکزآموزش مدیریت صنعتی که فقط گواهی گذراندن دوره راصادرمینماید وصلاحیت اعطای مدرک معتبر فوق لیسانس راندارد بنام کارشناس ارشد مدیریت به خورد مردم میدهید!
    واقعا جای تاسف دارد . . . اینهمه هزینه تبلیغات راازکجاآورده اند؟حتما دردوره حضوردرشورای شهر جبران خواهدشد!

  4. با سلام درود به همه عزیزانی که منصفانه نقد میکنند و خودشان ان شا اللله نقد پذیر هستن.
    داداش مثل اینکه خواب هستی ما هم اول مطلب گفتیم مردم پیروز شدند ودر مورد وابا هم گفتیم ما فقط خادم این دوستان بودیم …
    ما برای گرفتن قدرت در میدان نیستیم چون خدا انقدر به ما قدرت داده که می توانیم از خود محافظت کنیم ..ما فقط برای خدمت آمده ایم واگر خدا قبول کند ادامه دهنده راه امام وشهدا هستیم .و خواهشا بیاییم برای یک بار هم که شده اختلافات را کنار بگذاریم ودوشادوش مسئولین شهری شورا ها مشکلات را حل کنیم در بگم بگم های من شما یک عدد ماست هم برای مردم نمی ماند باید کار کرد اگر مرد میدان هستید بسم الله

  5. از ما نشنیده بگیرید…. مهندس شرکت … است شرکت او را ساپرت کرده تا هم طلب خودش از شهرداری رابستاند و هم در آنجا برای قراردادهای بعدی نیروی از خود داشته باشد شما هم مثل همیشه تحلیل ات آبکی است

  6. با سلام:
    میخاستم با حاج آقا اسکندر وحدت آشنا شوم اگر شماره همرهشو بفرستید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *