به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، تعداد وزرا و معاونين رييس جمهوري كه امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران براي گفت و گو حاضر شدند زياد نبود اما موضوع تخلف بانكي اخير و تغيير تعدادي از مديران بانكها ، به حاشيه امروز جلسه هيات دولت ويژگي خاصي داده بود.
پرسش بيشتر خبرنگاران از مسوولان و وزيران مرتبط درباره آخرين بررسي هاي تخلف بانكي اخير و تغييرات مديران بانكها بود كه ‘سيدشمس الدين حسيني’ وزير اقتصاد و امور دارايي و ‘محمود بهمني’ رييس كل بانك مركزي هركدام به تفصيل به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
حجت الاسلام والمسلمين ‘حيدر مصلحي’ وزير اطلاعات ، ‘محمد عباسي’ وزير ورزش و امور جوانان ، ‘مرتضي بختياري’ وزير دادگستري از جمله وزرايي بودند كه امروز مطلبي براي خبرنگاران نداشتند.
رييس جمهوري پس از خروج از جلسه هيات دولت و هنگام عبور از محوطه ساختمان مركزي ، با خبرنگاران خوش و بش كرد و به اين جمله خبرنگاران كه مي گفتند رسيدن به خير (از سفر به نيويورك) با لبخند و قدرداني پاسخ داد.

رييس جمهوري پس از خروج از جلسه هيات دولت و احوال پرسي با خبرنگاران خطاب به آنان گفت: بزودي كنفرانس خبري با رسانه هاي مختلف برگزار مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *